search
menu

هتل Grand As Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand As Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گراند اس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گراند اس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand As Hotel Istanbul


یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه، هتل گراند اس است که در محله پر جنب‌وجوش کادیکوی واقع شده است و می‌توانید با اقامت در هتل شیک گراند اس زندگی روزمره و واقعی مردم محلی این منطقه از شهر استانبول را از نزدیک ببینید. یکی از مزیت‌های هتل گراند اس استانبول این است که در نزدیکی چندین ایستگاه مترو و ایستگاه قطار است و همچنین در عرض چند دقیقه به کنار دریا می‌رسید و می‌توانید قایق و اتوبوس دریایی سوار شوید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، نگران نباشید زیرا هتل گراند اس تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تنها ۳۴.۲ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول هم ۵۰ کیلومتر فاصله دارد و به راحتی با ماشین می‌توانید به هتل Grand As Hotel برسید. در طول مدت اقامت خود در هتل گراند اس حتما به برج دختر استانبول سری بزنید زیرا برج دختر یا قلعه دختر اولین فانوس دریایی استانبول است و علاوه بر کاربرد های زیادی که دارد با افسانه های مختلفی مشهور شده است. قدمت برج دختر یا Maidens Tower به دوران بیزانسی ترکیه یعنی نزیک ۱۰۰۰ سال پیش بر می گردد.

امکانات و خدمات عمومی هتل گراند اس استانبول


هتل گراند اس دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که برای اقامت راحت، آسوده و خوش فراهم شده‌اند. امکانات و تجهیزات هتل Grand As Hotel شامل این موارد هستند: لابی شیک، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام نقاط هتل، آسانسور، پارکینگ رایگان برای مهمانانی که با ماشین سفر می کنند، رستوران و سیستم تهویه مطبوع. در هتل گراند آس امکاناتی از قبیل فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر و دو اتاق جلسه و کنفرانس هم وجود دارد که مسافران کاری و تجاری هم می‌توانند بلیط هواپیما ارزان رزرو کنند و در هتل گراند اس استانبول به آسانی اقامت کنند. خدماتی که در هتل گراند اس استانبول وجود دارد شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، صبحانه، نگهداری از چمدان و تحویل سفارش از سوپرمارکت و همچنین خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. کارکنان مجرب هتل گراند اس علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و روسی هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


هتل گراند آس دارای پنج طبقه و در مجموع ۶۱ اتاق است که در انواع مختلف و با طراحی چشم‌نواز و راحت هستند. اتاق‌های هتل Grand As Hotel بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های کلاسیک سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق‌های کلاسیک سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل. در هتل گراند اس، تنها، با دوستان، همکاران و یا خانواده می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایل داخل اتاق‌های هتل گراند اس استانبول برای اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: مبلمان، تلویزیون، چای و قهوه ساز، صندوق امانات دیجیتالی، مینی‌بار، میز تحریر، صندلی، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی رایگان حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تهویه مطبوع، تلفن، سیستم هشدار و اطفا حریق، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. در برخی از اتاق‌ها میز و صندلی وجود دارد. باید توجه داشته‌باشید که اتاق‌های هتل گراند آس امکان سیگار کشیدن ندارند اما در مکان مخصوص آن در هتل می‌توانید این‌کار را انجام‌دهید. اگر درخواست میوه، بطری آب و صبحانه در اتاق هم داشته باشید، این امکان مهیا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گراند اس اتاق‌های بازی با وسایل بازی متنوع و جذابی وجود دارد که برای تمامی سنین مناسب است و می‌توانید در کنار همراهان و خانواده خود اوقاتی شاد و دلپذیر را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل گراند اس استانبول در فضایی دنج و صمیمی صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را به صورت بوفه میل کنید و صبحی دل‌انگیز را شروع کنید.

فاصله هتل گراند اس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید کانیون استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است