search
menu

هتل Gold Suit Beylikduzu Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gold Suit Beylikduzu Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلد بیلیکدوزو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gold Suit Beylikduzu Istanbul


برای گردشگرانی که قصد دارند از سواحل چشم‌نواز دریای مرمره در شهر استانبول دیدن‌کنند، هتل سوئیت گلد بیلیکدوزو واقع در منطقه مرمره استانبول، از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو علاوه بر همجواری سواحل ماسه‌ای مرمره، از مزایای دیگری نظیر ارائه خدمات میزبانی شایسته و امکانات رفاهی مطلوب نیز بهرمند است. هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو استانبول در فاصله تقریبی ۲۷ کیلومتر با فرودگاه استانبول قرار دارد و علاوه بر آن مهمانان این هتل ۴ ستاره می‌توانند با پرداخت هزینه از ترانسفر فرودگاهی هتل گلد سوئیت استانبول استفاده‌کنند و این مسیر را به راحتی طی‌کنند. این امر برای آن دسته از گردشگرانی که بلیط هواپیمای استانبول خریده‌اند، از مزایای اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو استانبول


هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو طیف وسیعی از امکانات رفاهی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. از میان خدمات بی‌شمار هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو می‌توان به مواردی نظیر نظافت روزانه، خدمات لاندری با هزینه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، فکس، فتوکپی، سیستم هشدار امنیتی، نگهبانی ۲۴ ساعته جهت حفظ امنیت، دستگاه عابربانک، صرافی تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی دربستی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، خدمات روم سرویس، سالن ورزشی با پرداخت هزینه، رستوران، وای‌فای رایگان و مرکز ماساژ درمانی اشاره کرد. گردشگرانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند نیز می‌توانند با پرداخت هزینه از پارکینگ اختصاصی هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو استفاده‌کنند. گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل Gold Suit Beylikduzu که همیشه با خوش‌رویی و برخورد صمیمانه سعی در راهنمایی مهمانان هتل دارند توانایی صحبت به هر دو زبان انگلیسی و ترکی را دارند. همچنین جالب است که بدانید برخلاف بسیاری از هتل‌ها که اجازه آوردن هیچ‌گونه حیوانی را به هتل نمی‌دهند، اما در هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو مهمانان می‌توانند حیوانات اهلی خانگی خود را به هتل بیاورند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل گلد سوئیت بیلیکدوز استانبول از چیدمان و طراحی دکوراسیون مدرنی برخوردارند و از نظر متراژ دارای وسعت مناسبی هستند. علاوه بر طراحی داخلی مناسب، تمیزی تخت‌ها و کیفیت بالا در نظافت کلی اتاق‌ها از دیگر ویژگی‌های مثبت اتاق های هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو در استانبول است. گفتنی است که سرویس بهداشتی تمامی اتاق‌های این هتل به صورت اختصاصی بوده و در داخل هر اتاق تعبیه شده‌است. اتاق‌های Gold Suit Beylikduzu Istanbul Hotel دارای امکانات رفاهی متنوعی برای مهمان هتل هستند. از جمله این امکانات رفاهی کتری برقی، سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی راحتی، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، دمپایی، سشوار و حوله هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


قرارگرفتن هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو استانبول در منطقه ساحلی مرمره خبر از دسترسی آسان مهمانان به تمامی مناطق ساحلی جذاب دریای مرمره و همچنین انواع تفریحات مرتبط با آن می‌دهد. پیاده‌روی در طول سواحل این منطقه و تماشای دریا بی‌شک انتخاب بسیاری از گردشگرانی است که به این منطقه سفر کرده‌اند، با این حال مهمانان هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو می‌توانند در صورت تمایل با استفاده از مرکز اسپا در داخل هتل از خدمات مختلف ماساژدرمانی آن برای ریلکس‌کردن و استراحت بهره‌ببرند. علاوه بر آن اگر به هتل گلد سوئیت بیلیکدوزو استانبول رفتید یادتان باشد که حتما سری هم به مرکز خرید مجلل و باشکوه ترکیه به نام مجتمع خرید مارمارا پارک بزنید؛ زیرا فاصله این مرکز تجاری با هتل تنها ۷ کیلومتر است و گشت و گذار در آن جزو محبوب‌ترین تفریحات گردشگران استانبول است.

رستوران هتل


هتل گلد سوسیت بیلیکدوزو استانبول دارای یک رستوران و کافی‌شاپ با کیفیت است. مهمانان هتل می‌توانند از رستوران بخواهند تا صبحانه را در اتاق آنها سرو کنند و یا از بوفه غذاهای مختص کودکان در رستوران هتل استفاده کنند. در رستوران هتل غذاها به دو صورت بوفه و یا سفارش مجزا سرو می‌شوند تا مهمانان بر حسب سلیقه بتوانند یکی از این دو حالت را انتخاب کنند. در منوی غذایی رستوران هتل گلد سوئیت بیلیکدوز انواع غذاهای مختلف ترکی و همچنین غذاهای فست فود محبوبی مانند پیتزا به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که در بخشی از منوی رستوران این هتل لیستی از غذاها با عنوان غذای حلال مشخص شده‌اند که در حقیقت احترام به ترجیحات مختلف گردشگران است.

فاصله هتل گلد بیلیکدوزو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارمارا پارک: ۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲۸.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲۹.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۹.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است