search
menu

هتل Gökçe Pansiyon Only men Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gökçe Pansiyon Only men Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هاستل گوکچه اونلی من استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل گوکچه اونلی من استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gökçe Pansiyon Only men Istanbul


پانسیون گوکچه- اونلی من یکی از اقامتگاه‌های ارزان و مقرون به صرفه استانبول است که در منطقه مسکونی کایتحانه یا همان کاغذخانه واقع شده است. این منطقه در قسمت اروپایی استانبول است و در مجاورت محله‌های محبوبی همچون بشیکتاش، شیشلی و بی‌اوغلو قرار دارد. در صورت خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو این هاستل با ۶- ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا و کاخ دلمه باغچه که از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی استانبول هستند، دسترسی داشته باشید. برای رفتن به دیگر نقاط شهر نیز می‌توانید با ۷ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه چاغلایان بروید و از آن‌جا سوار مترو شوید و با هزینه کمتری به دیدن جاذبه‌های شهر بروید.

امکانات و خدمات عمومی هاستل گوکچه اونلی من استانبول


هاستل گوکچه اونلی من همانطور که از اسمش پیداست فقط پذیرای آقایان است و کسانی که به همراه خانواده و اعضای کوچک‌تر از ۱۷ سال به این سفر آمده‌اند، نمی‌توانند در این هاستل اقامت کنند. به عبارتی این هاستل تنها برای سفرهای انفرادی و یا بهتر است بگوییم کاری آقایان مناسب است. این هاستل با اینکه امکانات متعددی ندارد ولی با داشتن پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، اینترنت رایگان، خدمات لاندری و نظافت روزانه محل مناسبی برای گذراندن تعطیلاتی ارزان در استانبول به حساب می‌آید. هاستل Gökçe Pansiyon- Only men Istanbul فاقد پارکینگ است و مهمانان می‌توانند برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی را به صورت دسته‌جمعی در اتاق تلویزیون هاستل تماشا کنند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هاستل گوکچه دارای ۲ ساختمان است و در مجموع ۲۵۰ اتاق را برای میزبانی از مهمانانش ارائه می‌دهد. اتاق‌های هاستل در متراژهای بسیار کوچکی هستند و اتاق‌های بزرگ آن که ۲۰ متری هستند در ظرفیت‌های ۱۲ نفری ارائه می‌شوند. اتاق‌های کوچک ۵ مترمربع بوده و برخی از آن‌ها پنجره ندارند ولی پنجره‌های اتاق‌های ۲۰ متری بزرگ‌تر بوده و باعث نورگیری بهتر اتاق‌ها شده است. کف تمامی اتاق‌های هاستل Gökçe Pansiyon Only men Istanbul پارکت بوده و در آن‌ها امکانات محدودی همچون کمد، میز و سیستم گرمایشی قرار داده شده است. برخی از اتاق‌ها تلویزیون کوچکی هم دارند ولی سرویس‌های بهداشتی و حمام هاستل به صورت مشترک قابل استفاده هستند و لوازم بهداشتی محدود و حوله در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


همانطور که از تمامی هاستل‌ها انتظار می‌رود، هاستل گوکچه هم امکانات تفریحی ندارد. بهترین بخش هاستل لابی بزرگ آن است که محل خوبی برای هم‌نشینی و نوشیدن چای است. این هاستل برای کسانی که در طول اقامت خود نیاز به مطالعه دارند، یک جای دنج و کوچکی به عنوان کتاب‌خانه آماده کرده است تا مهمانان در خلوت خود کتابشان را بخوانند. ضمنا اتاق دیگری هم به عنوان لاندری روم یا رختشویخانه اختصاص داده شده است. صندوق امانت پانسیون Gökçe Pansiyon - Adult Only Istanbul در پذیرش آن است و این پرسنل به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مهمانان هستند. مهمانان هاستل گوکچه می‌توانند با استفاده از خدمات پیک هاستل به راحتی سفارش‌های خود را تهیه کنند.

رستوران هتل


هاستل گوکچه یک کافه تریای کوچکی دارد که به صورت ۲۴ ساعت در هفته باز است و مهمانان می‌توانند با انتخاب و خرید نوشیدنی و خوراکی مدنظرشان در آن‌جا نشسته و نوشیدنی و غذای خود را میل کنند. این کافه تریا ساندویچ سرد، نوشیدنی گرم و سرد و اسنک سرو می‌کند و مهمانان می‌توانند برای میل غذاهای لذیذ استانبول و شکم‌گردی به رستوران‌هایی مثل فورکان استاد، پیده کارادنیز و بورک ساری‌یر که در چند قدمی Gökçe Pansiyon Istanbul واقع شده‌اند، سر بزنند.

فاصله هاستل گوکچه اونلی من استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخی هیسارت : ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ترامپ: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است