search
menu

هتل Germir Palas Hotel - Special Class Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Germir Palas Hotel - Special Class Istanbul
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل گرمیر پالاس استانبول

درباره هتل Germir Palas Hotel - Special Class Istanbul


با تصاحب مکانی ایده‌آل و فوق‌العاده عالی در قلب شهر استانبول، هتل گرمیر پالاس این شهر آغوش گرمی بر روی خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت خود باز کرده و به بهترین نحو از آنها پذیرائی می‌کند.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل


این هتل که در اتاق‌های بی‌نظیر خود امکاناتی از قبیل حمام‌های مدرن و اثاثیه شیک و لوکس را فراهم آورده‌ است. بر روی میدان تقسیم اشراف داشته و با ارائه نماهای شگفت‌انگیز از این میدان، محبوبیت خود را در بین گردشگران و مسافران روز به روز افزایش می‌دهد.
اگر بخت با شما یار بود و توانستید در فصول گرم سال مهمان هتل گرمیر پالاس استانبول بشوید، تراس این هتل به مکانی رویایی با منظره‌ فراموش نشدنی از شهر برایتان به یک سفر به یادماندنی تبدیل خواهد شد. مکانی که در آن، همزمان با خوردن غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های دلچسب، از دیدن چشم‌انداز خارق‌العاده به وجد خواهید آمد.
اگر حفظ تناسب اندام برایتان در مدت سفر مسئله‌ای مهم محسوب می‌شود می‌توانید از سالن فیتنس هتل Germir Palas Hotel - Special Class استفاده کنید. سالن زیبای هتل برای مراسم وجشن‌های شما آماده است. دو رستوران هتل گرمیر پالاس استانبول با تنوعی از غذاهای بین‌المللی برای تمام وعده‌های غذایی به گرمی از مسافران پذیرایی می‌کند. اگر دارای رژیم غذایی خاص هستید، در صورت درخواست رستوران هتل در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این کافه معروف استارباکس و رستوران مدیترانه‌ای هاتای در نزدیکی هتل محل مناسبی برای تجربه‌ی غذاهای ترکی و انواع نوشیدنی و دسرها است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به کتابخانه، صندوق امانات، آسانسور و شاتل فرودگاهی برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل


جالب است بدانید که هتل گرمیر پالاس تنها چند دقیقه پیاده‌روی از خیابان مشهور استقلال فاصله دارد. خیابانی که پر از نقاط تفریحی، فروشگاه‌های پر رونق و رستوران‌های بسیار شیک بوده و تمامی گردشگران استانبول علاقه خاصی به آن دارند. البته مزیت قرار گرفتن هتل گرمیر پالاس در مرکز شهر استانبول فقط به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود بلکه این هتل با سایر مکان‌های دیدنی شهر مانند کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برج مدین و همچنین میدان تکسیم و خیابان استقلال هم فاصله‌ای در حدود ۱ تا ۲ کیلومتر دارد.

اماکن نزدیک به هتل گرمیر پالاس استانبول


خیابان استقلال تا هتل گرمیر پالاس استانبول:۴۰۰ متر
کاخ دولما باغچه تا هتل گرمیر پالاس استانبول: ۱.۳ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل گرمیر پالاس استانبول: ۱.۸ کیلومتر
بازار ادویه تا هتل گرمیر پالاس استانبول: ۲.۸ کیلومتر
آب‌انبار باسیلیا تا هتل گرمیر پالاس استانبول: ۳.۴ دکیلومتر
مسجد ایاصوفیه تا هتل گرمیر پالاس استانبول: ۳.۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است