search
menu

هتل Garden House Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل Garden House Istanbul
امکانات هتل گاردن هاوس استانبول
خدمات هتل گاردن هاوس استانبول
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گاردن هاوس استانبول

معرفی هتل Garden House Istanbul


هتل گاردن هاوس استانبول یکی از شگفت انگیز‌ترین هتل‌های استانبول است که برای اقامت در این شهر می‌توانید انتخاب کنید. هتل دارای یک موقعیت مکانی عالی است و به بسیاری از اماکن جذاب و تاریخی شهر دسترسی دارد. از ویژگی‌های محبوب این هتل می‌توان به فاصله نزدیک آن با بازار بزرگ استانبول اشاره کرد که موقعیتی بسیار عالی را برای خرید و گشت و‌گذار مسافران فراهم می‌کنند. بازار بزرگ استانبول یکی از بزرگترین بازار‌های سرپوشیده جهان است که بدون شک برای گشت و‌گذار کامل و خرید از آن به بیش از یک روز زمان نیاز دارید که نزدیک بودن هتل هاوس به آن، این مسئله را برای مسافران حل کرده است.
علاوه برآن، هتلGarden House Istanbul دارای محیطی بسیار جذاب و عالی است که اقامت در آن تجربه‌ای شگفت انگیز خواهد بود. اگر برای مسافرت به دنبال مقصدی جذاب می‌گردید، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای استانبول سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل جذاب و بی‌نظیر، سفری به یادماندنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل گاردن هاوس استانبول


هتل گاردن هاوس استانبول ساختمانی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد و باغ بزرگی که در هتل با درختان سربه فلک کشیده گردو پوشیده شده است به تنهایی محلی بسیار زیبا و خارق العاده را برای استراحت و گشت و‌گذار مهمانان فراهم می‌کند. اطراف این هتل پر از کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگ جذاب است و علاوه برآن یک رستوران عالی و یک کافی شاپ نیز در این هتل قرار گرفته اند که می‌توانید طعم لذیذ و دلچسب انواع غذا‌های سنتی ترکی و دسر‌های خوش طعم متنوع را در آن‌ها تجربه کنید. هتل دارای سالن کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری مختلف را برای مهمانان فراهم می‌کند. فروشگاه رفاه، دستگاه فروش نوشیدنی، مجموعه ماه عسل، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، مرکز تجاری، پارکینگ، اتاق‌های ضد حساسیت و. . . از دیگر امکانات این هتل زیبا به شمار ‌می‌روند.


خدمات هتل گاردن هاوس استانبول


علاوه بر امکانات خوبی که در هتل گاردن هاوس استانبول وجود دارند، این هتل دارای خدمات متنوع و گسترده‌ای نیز است که سفر را برای مهمانان دلچسب و لذت بخش می‌کند. پرسنل هتل همگی مسلط به چهار زبان انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی هستند و با مهمانوازی بی‌نظیری که دارند اقامتی شیرین و دلچسب را به مسافران هتل هدیه می‌دهند. این هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است و مهمانان هتل می‌توانند برای خرید و گشت و‌گذار بی‌دغدغه، با خیال راحت فرزندان خردسال خود را به محل نگهداری از کودکان بسپارند و از مسافرت خود لذت ببرند. این هتل دارای صرافی نیز است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می‌کند. ‌ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خانه داری، خشکشویی، سرویس اتو، سرگرمی‌های شبانه، اجاره خودرو، حمل بار و. . . از دیگر خدمات این هتل هستند که اقامت زیبایی را برای مهمانان هتل به ارمغان می‌آورند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در هتل زیبای Garden House Istanbul اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات متنوع آن بهره‌مند شوید.

واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی هتل گاردن هاوس استانبول فضایی لوکس و مدرن را در اختیار مسافران قرار می‌دهند که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از انواع واحد‌های اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دونفره استاندارد، اتاق برتر با منظره دریا، اتاق سه تخته و اتاق دوتخته با بالکن اشاره کرد.

امکانات واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی هتل گاردن هاوس استانبول با امکانات رفاهی فراوانی که دارند، تمامی امکانات لازم برای یک سفر‌ایده آل را برای مسافران فراهم می‌کنند و بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از جمله امکانات این واحد‌های اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی با حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد دیواری، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، کانال‌های ماهواره‌ای، امکانات اتو کشی، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق لپ تاپ، دستگاه پخش سی دی، پشه‌بند، برس کت و شلوار و. . . اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گاردن هاوس استانبول


فاصله هتل تا مسجد آبی: ۳۵۰ متر
فاصله آب انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه و مسجد ایاصوفیه: ۹۰۰ متر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است