search
menu

هتل Galata Chic Deluxe Flats Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Galata Chic Deluxe Flats
امکانات و خدمات عمومی هتل گالاتا شیک دلوکس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گالاتا شیک دلوکس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Galata Chic Deluxe Flats


هتل گالاتا شیک دلوکس فلتس، هتل آپارتمانی چهار ستاره و مجلل در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه است. هتل آپارتمان گالاتا شیک دلوکس برای اقامتی خانوادگی، همراه با همسفران تعداد زیاد و یا مسافرانی که قصد دارند اقامتگاهی راحت و دلنشین را مانند خانه خود داشته باشند؛ بسیار مناسب است. هتل Galata Chic Deluxe Flats دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد؛ به طوری که دو ایستگاه مترو در نزدیکی هتل گالاتا شیک دلوکس فلتس قرار دارند. در صورتی که قصد دارید برای رسیدن به هتل آپارتمان گالاتا شیک دلوکس استانبول بلیط هواپیما رزرو کنید؛ خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل Galata Chic Deluxe Flats حدود ۳۲ کیلومتر فاصله دارد. یکی از مزیت‌های هتل گالاتا شیک دلوکس این است که در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان مشهور استقلال استانبول واقع شده است و در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گالاتا شیک دلوکس


هتل آپارتمان گالاتا شیک دلوکس فلتس خدمات و امکانات با کیفیت و خوبی را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده و به‌یادماندنی داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام واحدهای اقامتی هتل، رستوران، پذیرش سریع و اختصاصی، گشت شهری، نگهداری از چمدان، خدمات ویژه معلولین، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، دستگاه خودپرداز، فروشگاه فروش سوغات و هدیه و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Galata Chic Deluxe Flats استفاده کنید تا با خیالی راحت رفت‌و‌‌آمد کنید. در هتل گالاتا شیک فلتس می‌توانید حیوانات خانگی خود را هم با مقداری هزینه به همراه داشته باشید. قابل ذکر است که کارکنان هتل آپارتمان گالاتا شیک دلوکس استانبول علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل Galata Chic Deluxe Flats می‌توانید در اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی اقامت داشته باشید که هر کدام دارای دکوراسیون و چیدمانی خاص و چشم‌نواز هستند که برای اقامت راحت و فراموش‌نشدنی ایده‌آل هستند. هتل گالاتا شیک دلوکس فلتس استانبول دارای اتاق دلوکس دو نفره با دو تخت سینگل است. آپارتمان‌ها و سوئیت‌های هتل آپارتمان گالاتا شیک دلوکس بدین شرح هستند: آپارتمان دو خوابه با ظرفیت اقامت ۴ مسافر، آپارتمان سه خوابه با ظرفیت اقامت ۹ مسافر و با سه اتاق خواب و یک اتاق نشیمن، آپارتمان چهار خوابه با ظرفیت اقامت ۹ مسافر و با سه اتاق خواب و یک اتاق نشیمن، آپارتمان هفت خوابه با ظرفیت اقامت ۲۰ مسافر. در آپارتمان‌های هتل گالاتا شیک دلوکس فلتس یا تخت‌های دابل وجود دارند یا تخت‌های سینگل و یا مبل‌های تخت خواب شو.

امکانات اتاق های هتل


در واحدهای اقامتی زیبا و راحت هتل آپارتمان گالاتا شیک دلوکس فلتس، امکانات و وسایل بسیار خوب و متناسب با نیاز‌های مسافران قرار دارد تا مهمانان اقامتی راحت را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل Galata Chic Deluxe Flats که به آنها دسترسی دارید؛ شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در آپارتمان‌ها و اتاق‌های هتل آپارتمان گالاتا شیک دلوکس فلتس امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای آپارتمانی هتل گالاتا شیک دلوکس استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل سینک ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی و ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز همراه با وسایل مخصوص آشپزی هتل گالاتا شیک دلوکس فلتس می‌توانید با آسودگی خیال و با سلیقه خود آشپزی کنید و در فضایی دلنشین غذا میل کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گالاتا شیک دلوکس فلتس برای تنوع در سفر خود می‌توانید در تورهای پیاده‌روی، تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید و اوقاتی خوش را تجربه کنید.

رستوران هتل


در رستوران دنج هتل Galata Chic Deluxe Flats در فضایی با‌صفا خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل گالاتا شیک دلوکس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه مادام توسو استانبول: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است