search
menu

هتل Fraser Place Anthill Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fraser Place Anthill Istanbul
انواع اتاق‌های هتل فریزر پلیس
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران و کافی شاپ
سایر امکانات هتل
فاصله هتل فریزر پلیس آنتهیل تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر

درباره هتل Fraser Place Anthill Istanbul


هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول یکی از هتل‌های ۵ ستاره در استانبول است که در طبقات فوقانی مجموعه آنتهیل رزیدنس در منطقه بوموتی استانبول واقع گردیده است. Fraser Place Anthill Istanbul آپارتمان‌های مجللی را با آشپزخانه کاملاً مجهز و چشم اندازهای خیره کننده بسفر را برای مهمانان خود ارائه می دهد. جالب است بدانید که هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول، تا میدان تاکسیم تنها ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. بازار عتیقه فریکوی برای تجربه زندگی محلی و خرید قطعات بی نظیر جمع آوری شده از سراسر جهان ایده آل است. نزدیک بودن به مراکز و جاذبه گردشگری باعث شده تا شما هنگام خرید بلیط هواپیما و سفر بعدی خود دوباره این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول ۱۵ دقیقه با ماشین از مرکز تاریخی شهر استانبول، یعنی منطقه سلطان احمد، فاصله دارد. در این منطقه علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند از کاخ توپکاپی، مسجد آبی و ایاصوفیه دیدن کنند. مرکز خرید جواهر هم ۲ کیلومتر از هتل Fraser Place Anthill Istanbul فاصله دارد. ایستگاه متروی عثمان بی و منطقه فشن و مشهور نیشانتاشی ۱.۳ کیلومتر از هتل فریزر پلیس فاصله دارند.

انواع اتاق‌های هتل فریزر پلیس


آپارتمان‌های هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول فضای بسیار وسیعی دارند و با مبلمان مدرن طراحی و تزیین شده‌اند. کفپوش تمام اتاق‌ها از چوب بلوط ساخته شده است و پنجره‌های اتاق‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که از سقف تا کف اتاق را به خود اختصاص داده‌اند. اتاق‌ها در هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول به اتاق لوکس آپارتمان یک خوابه، لوکس آپارتمان دو خوابه اتاق خوابه همراه با تخت سلطنتی، اتاق خوابه همراه با ۲ تخت دو نفره، آپارتمان لوکس یک خوابه با منظره دریا وتخت سلطنتی، آپارتمان دو خوابه لوکس با منظره دریا، اتاق خواب یک خوابه یا یک تخت سلطنتی، اتاق خواب ۲ تخته دو نفره و آپارتمان پنت هاوس چهار خوابه با منظره دریا طبقه بالا تقسیم بندی شده است.

امکانات اتاق‌های هتل


تمامی آپارتمان‌ها و اتاق‌ها در هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول دارای تلویزیون صفحه تخت و پخش کننده DVD هستند. تمام آپارتمان‌ها از پیشرفته ترین سیستم سرگرمی همراه با تلویزیون و ایستگاه اتصال آی‌پاد برخوردار هستند. تهویه مطبوع، حمام اضافی، میز مطالعه، سرویس اتاق، اتاق نشیمن جداگانه، تلفن، سرویس بیدار شدن، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، وسایل آشپزخانه و سشوار برخی از امکانات موجود در اتاق‌های هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول هستند.

رستوران و کافی شاپ


رستوران آنتره در هتل Fraser Place Anthill Istanbul برای صبحانه، ناهار و شام باز است. صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می‌شود و ناهار و شام به صورت منویی از غذاهای متنوع ارائه می‌گردد. شما می‌توانید از غذاهای تازه مدیترانه‌ای و بین المللی که به طور روزانه در انواع مختلف در رستوران سرو می‌شوند، لذت ببرید. بد نیست بدانید که اطراف هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول؛ نیز انواع رستوران‌های بین المللی و غذاهای دریایی مشغول بکار هستند.
کافی شاپ هتل هم یکی از معروفترین کافی شاپ‌های استانبول است که با فعالیت‌های مختلفی مانند شب‌های فیلم در فضای باز و کنسرت‌ها آماده خلق لحظات خاطره انگیز برای مهمانان هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول است.

سایر امکانات هتل


میهمانان هتل فریزر پلیس آنتهیل استانبول می‌توانند به تمامی امکانات مجتمع مسکونی آنهیل از جمله استخر سرپوشیده، زمین اسکی مصنوعی سرپوشیده، زمین تنیس، مرکز سلامتی و مرکز بدنسازی دسترسی داشته باشند. پارکینگ هتل رایگان است و دو روز در طول روز خدمات ترنسفر به نقاط مختلف شهر از طریق هتل صورت می‌گیرد.
اتاق مخصوص بازی کودکان، وای فای رایگان، آبگرم، حمما‌های سنتی، کلاس یوگا، ماساژ کل بدن، حمل و نقل فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی، خدمات لباسشویی و اتو، اتق کنفرانس مخصوص افرادی که سفر کاری انجام داده‌اند و اتاق ضیافت تنها بخش کوچکی از امکانات موجود در اتاق های هتل Fraser Place Anthill Istanbul هستند.

فاصله هتل فریزر پلیس آنتهیل تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر


فاصله تا بازار عتیقه فروشی فریکوی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نظامی استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا استانبول جواهر مال: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا سیتیز نیشانتاشی شاپینگ سنتر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایا صوفیه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا تنگه بسفر: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است