search
menu

هتل Florenta Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Florenta Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل فلورنتا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فلورنتا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Florenta Hotel Istanbul


در میانه شهر قدیم استانبول هتل میان رده فلورنتا قرار دارد که هدفش ارائه ایده آل ترین و بهترین تعطیلات رویایی برای مهمانانش است. این هتل تلاش کرده تا خدمات و امکاناتی مطابق با استاندارد های بین المللی روز دنیا و با بالاترین کیفیت را برای مهمانان خود فراهم کند به همین دلیل، این هتل محیط گرم و راحتی دارد و کارکنانش با نهایت احترام با مهمانان برخورد می کنند. Florenta Hotel Istanbul موقعیت جغرافیایی خوبی هم دارد که مکمل خدمات و امکاناتش شده و توانسته لبخند رضایت بر لب مهمانانش بیاورد.

امکانات و خدمات عمومی هتل فلورنتا استانبول


فلورنتا از هر نظر توانسته بالاترین رتبه را در نظرسنجی مهمانانش کسب کند که قبلا بلیط هواپیما استانبول خریده و در این هتل اقامت داشته اند. خدمات نظافت روزانه به همراه خدمات خشک شویی و لباسشویی هتل به خوبی توانسته اند بازخورد مثبتی از مهمانان هتل دریافت کنند و این نشان دهنده زحمات فراوانی است که کارکنان بخش نظافتی هتل انجام می دهند.
کادر پذیرش هتل نیز حرفه ای بودن خود را با آشنا بودن به زبان هایی مانند عربی، فارسی، آذربایجانی، انگلیسی، روسی، یونانی و ترکی نشان داده و برای اینکه مهمانان به راحتی با بخش پذیرش در تماس باشند، به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و خدماتی مانند چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و اکسپرس چک این/ چک اوت را ارائه می دهند.
خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، فضای مخصوص سیگار، خدمات برای سالمندان و افراد توان یاب( رمپ ورودی، آسانسور)، دستگاه فکس و فتوکپی، سالن جلسات، دوربین مدار بسته، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات و اینترنت رایگان دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل فلورنتا استانبول به آن ها دسترسی خواهید داشت.
بد نیست بدانید که هتل پارکینگ اختصاصی ندارد اما نزدیک هتل پارکینگ عمومی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. پارکینگ عمومی ممکن است شامل هزینه باشد.

اتاق های هتل


فلورنتا سبکی مدرن در معماری خود به کار برده اما برای دکوراسیون داخلی خود از سبک و استایل سنتی عثمانی الهام گرفته است. اتاق های این هتل همگی عایق صدا بوده و شامل انواع اتاق های سوپریور سینگل، سوپریور دابل و سوپریور تریپل روم ها هستند. هتل دارای اتاق های بدون سیگار هم هست.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل دارای مبلمانی شیک،‌ تلویزیونی صفحه تخت، میز تحریر و دستگاه چای/ قهوه ساز هستند. همه اتاق ها مجهز به حمام خصوصی با سشوارند و در برخی از اتاق ها بالکن فرانسوی نیز وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که راحتی تخت خواب های هتل جزو مواردی است که مهمانان هتل از آن رضایت داشته اند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است اما از آنجا استانبول خود پر از جاهای تفریحی است می توانید به این مراکز تفریحی سر زده و یا اگر همراه کودک هستید می توانید سری به جاهای تفریحی استانبول برای کودکان بزنید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه هتل در تراس و یا لانژ سرپوشیده هتل سرو می شود و علاوه بر آن تراس بار هتل نیز انواع نوشیدنی های گوارا را آماده و سرو می کند. البته اطراف هتل رستوران های مختلفی وجود دارند که می توانید انواع غذاهای محلی را در آن هتل ها نوش جان کنید و اگر اهل ماجراجویی بیشتری هستید می توانید سری به خیابان های مشهور استانبول زده و از غذاهای خیابانی استانبول نوش جان کنید.

فاصله هتل فلورنتا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام ترکی کاگال اوغلو: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است