search
menu

هتل Eresin Hotels Topkapi Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eresin Hotels Topkapi Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ارسین توپکاپی
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارسین توپکاپی استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Eresin Hotels Topkapi Istanbul


هتل ارسین توپکاپی استانبول از هتل های ۵ ستاره و باسابقه شهر است که در منطقه فاتح واقع شده است. در فاصله چند قدمی از این هتل ایستگاه های حمل و نقل عمومی را خواهید یافت که با استفاده از آن ها می توانید خیلی راحت به بخش تاریخی شهر و جاذبه هایی مثل کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ارسین توپکاپی


هتل ارسین توپکاپی در سال ۱۹۹۴ افتتاح شده و هتلی قدیمی به حساب می آید. این هتل امکانات و خدمات متنوعی را برای میزبانی از مهمانان و خریداران بلیط هواپیما استانبول فراهم کرده است؛ از استخر و باشگاه مجهز گرفته تا سالن اسپا، مرکز بیزینس بزرگ و رستوران هایی با منوی انتخابی. این هتل محوطه سرسبزی دارد که ساختمان را از خیابان اصلی جدا کرده و رفت و آمد به هتل را راحت تر ساخته است. با رزرو هتل ارسین توپکاپی می توانید در همه بخش های هتل به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید ولی برای استفاده از پارکنیگ هتل باید هزینه ای پرداخت کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در هتل Eresin توپکاپی ارائه می شوند و این هتل برای زوج های جوان سوئیت ماه عسل ارائه می کند. پس چه برای تفریح، چه کار و چه ماه عسل قصد سفر به استانبول را دارید، هتل ارسین توپکاپی را در لیست خود داشته باشید.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هنگام رزرو هتل ارسین توپکاپی واحدهایی شامل اتاق های متصل دلوکس، استاندارد دبل، دلوکس دبل و سوئیت های خانواده و جونیور برایتان نمایش داده می شود، در صورت تمایل می توانید اتاق های مقرون به صرفه تر این هتل یعنی اتاق های اکونومی دبل آن را رزرو کنید. این هتل قدیمی که اخیرا بازسازی شده، امکانات نسبتا مدرنی را در اتاق هایش گنجانده است. این اتاق ها فضای دلباز و بزرگی دارند و کف همه آن ها پارکت است. کوچک ترین اتاق های این هتل ۲۹ متر مربع هستند و برخی از اتاق های آن برای استفاده افراد توان جو بهینه شده اند. در این اتاق ها میز کار، مبلمان، تلویزیون و تهویه مطبوع گنجانده شده و حمام اختصاصی آن ها دارای حوله، وان، سشوار و لوازم بهداشتی است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با رزرو برخی از اتاق های هتل ارسین می توانید به صورت رایگان از مرکز اسپا و استخر هتل استفاده کنید یا دسترسی رایگانی به باشگاه و خدمات اتو داشته باشید. این هتل در سالن اسپای خود تجهیزات به روزی ارائه می دهد و متشکل از حمام، جکوزی، سونا و اتاق بخار است. بعد از اینکه فاصله زیادی را برای بازدید جاذبه ها طی کردید نیاز به تجدید انرژی خواهید داشت، در هتل Eresin Hotels Topkapi می توانید انواع ماساژ را درخواست دهید و خستگی را از تن بیرون رانید. باشگاه این هتل بسیار بزرگ است و مهمانان می توانند تحت نظر مربی شخصی حرکات ورزشی خود را انجام دهند. هتل ارسین توپکاپی دارای ۱۳ اتاق جلسه و کنفرانس با ظرفیت های مختلف است که می توانند برای هر نوع نشست یا ایونتی کاربرد داشته باشند. این هتل در ۳ سالن مجزا نیز میزبان مراسم های عقد و نامزدی مهمانان است.

رستوران هتل


تیم آشپزخانه هتل ارسین توپکاپی با عشق و مهارت غذا طبخ کرده و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای وعده های ناهار و شام (با منوی انتخابی) و صبحانه (به سبک بوفه) سرو می کنند. ضمن اینکه همراه با میل غذا می توانید گوش به ملودی اجرای زنده پیانو بسپارید و از غذای خود لذت ببرید. رستوران Revan هتل در محیط دلنشینی که روبروی محوطه هتل و در لابی واقع شده، وعده صبحانه، ناهار و شام را پذیرای مهمانان است. این رستوران دارای فضای باز نیز هست. رستوران E Lounge نیز فضای دنج تری دارد و برای کسانی که به خاطر کار به استانبول سفر کرده اند، مزیت هایی را در نظر گرفته است. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای بین المللی را دارد.

فاصله هتل ارسین توپکاپی استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا موزه‌ پانوراما ۱۴۵۳ استانبول: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد فاتح: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است