search
menu

هتل Eresin Hotels Sultanahmet Boutique Class Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eresin Hotels Sultanahmet - Boutique Class
امکانات و خدمات عمومی هتل ارسین سلطان احمد
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارسین هتلس سلطان احمد از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Eresin Hotels Sultanahmet - Boutique Class


هتل ارسین سلطان احمد از هتل های ۵ ستاره و قدیمی استانبول است که در منطقه سلطان احمد و رو به تنگه بسفر واقع شده است و این در حالی است که از هتل تا مسجد سلطان احمد تنها ۲۰۰ متر فاصله است. اگر بخواهید بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول در یک موزه اقامت کنید و یا سفری در زمان داشته باشید، هتل ارسین سلطان احمد را برگزینید. این هتل سابقه درخشانی در هتلداری داشته و با توجه به موقعیت مکانی ایده آلش از همه نظر برای گردشگران استانبول مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ارسین سلطان احمد


هتل ارسین سلطان احمد از آن جهت موزه خوانده می شود که لابی آن محل نمایش آثار باستانی از دوره های هلنیستیک، رومان، بیزانته و عثمانی است و مهمانان به محض ورود به هتل دورتا دور خود اشیا تاریخی مربوط به قبل و بعد از میلاد مسیح را می بینند. این هتل در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده ولی کاملا بازسازی شده و سطح خدمات و امکاناتش را ارتقا بخشیده است. پشت بام هتل ارسین سلطان احمد دارای تراس بزرگی است که چشم اندازهای زیبایی به خصوص در هنگام شب از آنجا دیده می شود. هتل Eresin Sultanahmet به همت تجربه طولانی مدت خود میزبانی فوق العاده ای از مهمانانش دارد. این هتل نه تنها خدمات ترانسفر فرودگاهی بلکه تجهیزات وی آی پی نیز در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اگر به همراه خانواده بلیط ارزان استانبول خریداری کرده اید، می توانید اتاق های خانواده هتل ارسین سلطان احمد را رزرو کنید. اتاق های این هتل به شکلی دکور شده اند که فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند. این اتاق ها با قالیچه های سنتی ترکی و صنایع دستی تزیین شده اند اما امکانات مدرنی در آن ها گنجانده شده است. در این محیط دلنشینی که برای آسودگی مهمانان فراهم شده امکاناتی مثل تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تهویه مطبوع، چای ساز، گاو صندوق و جکوزی قرار داده شده است. حمام های اختصاصی این اتاق ها دارای وان نیز هستند. هتل Eresin Hotels Sultanahmet در ۵۹ باب اتاق و ۵ واحد سوئیت از مهمانانش میزبانی می کند. سوئيت های هتل شامل سوئیت های جونیور و خانواده است و اتاق هایش در دسته دلوکس دبل یا استاندارد دبل ارائه می شوند. برای اقامت در واحدهای مقرون به صرفه تر نیز می توانید اتاق های اکونومی دبل این هتل را رزرو کنید.

امکانات و خدمات دیگر هتل


با اینکه هتل ارسین سلطان احمد از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و مهمانان می توانند با کمی پیاده روی به جاذبه های تاریخی استانبول، بازار بزرگ، مراکز خرید و دریا دسترسی داشته باشند ولی هتل خدمات کرایه خودرو نیز ارائه می دهد تا در صورت نیاز به راحتی به دیگر نقاط شهر رفت و آمد کنید. درباره پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل باید گفت که آن ها به صورت ۲۴ ساعت در قسمت پذیرش حضور دارند و با تسلط به زبان انگلیسی آماده راهنمایی تک تک مهمانان هستند. این هتل در مرکز بیزینس خود داری ۲ اتاق جلسه به نام های اتاق گلدن و اتاق بسفر است که مجهز به تهویه مطبوع بوده و ظرفیت میزبانی از ۱۵ تا ۱۸۰ نفر دارند. این اتاق های برای کنفرانس ها و سمینارهای شما با مدرن ترین تجهیزات صوتی و تصویری مجهز شده اند.

رستوران هتل


هتل ارسین هتل سلطان احمد در ۲ رستورانش از مهمانان پذیرایی می کند؛ یکی از این رستوران ها رستوران موزاییک است که غذاهای ترکی و مدیترانه ای را طبخ و به صورت بوفه یا منوی انتخابی سرو می کند. رستوران موزاییک تراس آن هم در پشت بام هتل دایر است و با چشم اندازهای زیبایش مکانی رویایی برای صرف شام است. مهمانان می توانند در این رستوران هنگام صرف غذا از تماشای مسجد سلطان احمد و دریای مرمره نیز لذت ببرند. این رستوران ها هم مثل بقیه بخش های هتل شما را به اعماق تاریخ می برند.

فاصله هتل ارسین هتلس سلطان احمد از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه موزاییک: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه جات: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است