search
menu

هتل EPS Suite Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره EPS Suite
امکانات هتل اپس سوئیت
خدمات هتل اپس سوئیت
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اپس سوئیت استانبول

درباره EPS Suite


هتل اپس سوئیت استانبول بدون اغراق یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر استانبول است. در این هتل ۲ ستاره، امکاناتی به مهمانان ارائه می‌شوند که بدون شک می‌توانند نظر مسافران را به خود جلب کنند. استانبول شهری بزرگ با اماکن تاریخی و گردشگری متنوع است که به دلیل طرفداران بسیار زیادی که دارد هتل‌ها و مراکز سکونتی متعددی را در خود جای داده است. هتل‌های موجود در استانبول بسته به امکانات و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهند به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و مسافران می‌توانند براساس سلیقه و میزان بودجه‌ای که دارند یکی از این هتل را برای اقامت در شهر استانبول انتخاب کنند. هتل اپس سوئیت یکی از هتل‌های ۲ ستاره این شهر است که بدون شک امکانات و خدمات رفاهی موجود در آن در مقایسه با هزینه دریافتی، برای شما شگفت‌آور خواهد بود.
همه چیز در این هتل ایده آل است و شرایط به گونه‌ای چیده شده که مهمانان در سفری که دارند بهترین لحظات را تجربه کنند. در سفر به استانبول از مراکز خرید استانبول، کاخ دلمه باغچه استانبول، موزه های استانبول و ... حتما بازدید کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن اقامت در هتل EPS Suit، در شهر زیبای استانبول به گردش و تفریح بپردازید و از تماشای اماکن جذابی مانند کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و… لذت ببرید.

امکانات هتل اپس سوئیت


امکانات هتل اپس سوئیت استانبول به گونه هستند که هیچ فردی از اقامت در آن پشیمان نخواهد شد. رستوران این هتل با فضای دلنشین و زیبایی که دارد انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل دارای یک تراس زیبا است که مسافران می‌توانند منظره بی‌نظیری از شهر استانبول را از آن مشاهده کنند. باشگاه تناسب اندام هتل با امکانات متنوع خود، در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند طعم دلچسب ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. باغ موجود در هتل EPS Suite نیز از دیگر امکانات جذاب آن است که محیطی بسیار آرامش بخش و دوست داشتی را برای قدم زدن مهمانان فراهم می‌کند. امکانات متنوع دیگری نیز در این هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سونا، سالن برگزاری کنفرانس، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… اشاره کرد.

خدمات هتل اپس سوئیت


خدماتی که در هتل اپس سوئیت استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند درست مانند امکانات رفاهی موجود در این هتل گسترده و متنوع هستند و در مجموع فضایی امن، راحت و آرامش بخش را برای سکونت مهمانان فراهم می‌کنند. رفتار پرسنل این هتل بسیار دوستانه و صمیمانه است و بدون شک رضایت مسافران را به همراه خواهد داشت. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات تبدیل ارز از جمله خدمات ویژه این هتل هستند که نیاز مهمانان را برای رفت و آمدهای خسته کننده به منظور تامین ارز مورد نیاز، برطرف می‌کنند. خدمات تورگردی هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارند و مسافران می‌توانند برای تجربه سفری ایده آل در استانبول از این خدمات بهره‌مند شوند.
علاوه بر این‌ها هتل EPS Suite دارای خدمات متنوع دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به کلاس‌های تناسب اندام، سرویس دربان، نگهبانی ۲۴ ساعته، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خدمات خانه داری و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول به این خدمات دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل اپس سوئیت استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که تمامی آن‌ها دارای فضایی بزرگ، زیبا و دوست داشتنی هستند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به سوئیت خانوادگی، اتاق کینگ با بالکن، سوئیت لوکس کینگ و سوئیت با نمای شهر اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل EPS Suite دارای امکانات رفاهی کاملی هستند که تمام تجهیزات لازم برای یک سفر چند روزه به یادماندنی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. هر چیزی را که شما در طول مسافرت احتیاج داشته باشید می‌توانید در بین امکانات رفاهی این واحدها پیدا کنید. از جمله این امکانات رفاهی نیز می‌توان به یخچال، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مبلمان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اپس سوئیت استانبول


فاصله هتل تا مرکز خرید مالتپه پارک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید برندیوم: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا دانشگاه یدی تپه استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا دادگاه آناتولی استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید کوزی استانبول: ۵.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است