search
menu

هتل Emine Sultan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emine Sultan Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل امینه سلطان استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امینه سلطان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Emine Sultan Hotel Istanbul


هتل امینه سلطان از هتل های معروف سه ستاره در استانبول ترکیه است. برای خیلی از مسافران محل قرار گیری هتل و دسترسی به جاذبه های دیدنی و تاریخی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت و مراکز خرید از اهمیت زیادی برخوردار است که این هتل نیاز های مسافران را در این زمینه تامین می کند. این هتل شامل ۴ طبقه و ۱۲ اتاق است که از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان یک انتخاب عالی برای مسافران به شمار می‌رود، مسافرانی که دوست دارند در محلی پر جنب و جوش و پر از هیجان اقامت داشته باشند. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و تراموا به خیلی از جاهای دیدنی دسترسی آسانی خواهید داشت. برای دسترسی به فرودگاه نیز میتوانید از شاتل فرودگاهی هتل Emine Sultan Hotel Istanbul با هزینه مجزا بهره مند شوید. با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل مسافران همواره از اقامت خود راضی بوده و برای سفرهای بعدی شان در هنگام رزرو بلیط اینترنتی هواپیما به رزرو این هتل نیز اقدام می‌کنند.

امکانات عمومی هتل امینه سلطان استانبول


در هنگام ورود به لابی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که در این بخش به صورت ۲۴ ساعت فعالیت دارند و در هر ساعتی از شبانه روز به استقبال مسافران می آیند. در رابطه با امکانات ارائه شده در این هتل میتوان به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط اشاره کرد. بخشی در لابی نیز به میز تور و بلیط گردشگری اختصاص داده شده است و با معرفی جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول مسافران را راهنمایی می کنند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط داشته و با میهمانان سراسر جهان به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین برای دسترسی به طبقات گوناگون این هتل می توانید از آسانسور تعبیه شده استفاده کنید، بدین جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند امکانات رفاهی مناسبی برایشان در این هتل در نظر گرفته شده است. علاوه بر اینها در لابی هتل می توانید از اتاق چمدان و صرافی بهره مند شوند. مغازه سوغاتی فروشی و سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی دایر هستند که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی و محوطه هتل Emine Sultan Hotel Istanbul امکان کرایه ماشین و دوچرخه از این هتل وجود دارد. البته ممکن است برخی از مسافران با ماشین شخصی به استانبول سفر کنند که در اینصورت پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل امینه سلطان واقع شده است و استفاده از این پارکینگ رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. در صورت نیاز به خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی لباسشویی و اتو می‌توانید به لابی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنید. دقت داشته باشید که حیوانات اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل امینه سلطان شامل ۱۲ اتاق بسیار مجهز و دل باز است. انواع اتاق های موجود در این هتل با عبارتند از اتاق دوبل، اتاق تریپل با چشم انداز دریا، اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل با چشم انداز دریا، اتاق تریپل استاندارد و اتاق توئین. همه اتاق ها به طور مرتب و رایگان همه روزه نظافت می‌شوند. همه اتاق ها شامل تلویزیون، تخت خواب های استاندارد، مینی بار و کمد لباس هستند. توجه داشته باشید که در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه شده است و علاوه بر اینها سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز در همه اتاق های هتل Emine Sultan Hotel Istanbul دایر گردیده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه در رستوران این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و برای وعده های دیگر باید به رستوران های نزدیک سر بزنید.

فاصله هتل امینه سلطان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه و مسجد ایاصوفیه: ۷۵۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است