search
menu

هتل Elite World Istanbul Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elite World Istanbul Hotel
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت وورلد استانبول

درباره هتل Elite World Istanbul Hotel


هتل ۵ ستاره الیت وورلد استانبول با فاصله ۵۰ متری از میدان تقسیم قرار دارد که اتاق‌هایی با وان آب گرم و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. خدمات کامل اسپا و گزینه‌های مختلف غذاخوری شامل ۲ رستوران، یک کافه و یک بار از خدمات ارائه شده این هتل هستند.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل الیت وورلد استانبول حال و هوای نئوکلاسیک دارند. حمام‌های لوکس و مرمرین، کف فرش شده زیبا و تلویزیون‌های صفحه تخت نصب شده بر دیوار، اتاق استاندارد هتل الیت ورد استانبول است. تلویزیون تعاملی در هریک از اتاق‌ها قرار دارند. گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول در این هتل اقامت می کنند در رستوران الیت غذاهای سنتی و کلاسیک ترکیه و سایر نقاط دنیا را نوش جان خواهند کرد. سپس روز را با استراحت در لابی، بار لابی ویا با منوی سبک از براسری سپری می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل


در کافه کمپانی که استایلی همانند کافه‌های کلاسیک ایتالیایی دارد، منویی غنی از قهوه‌ها پیش روی میهمانان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، فیت بار غذاهایی سبک، آبمیوه‌هایی تازه، و نوشیدنی‌های انرژی زا را در اختیار میهمانانی قرار می‌دهد که بیشتر به فکر سلامتی و تناسب اندام هستند. امکانات تفریحی در هتل الیت ورد استانبول شامل استخر سرپوشیده- استخر کودکان و مرکز تناسب اندام است. حمام ترکی نیز در دسترس میهمانان قرار دارد. از جمله مزیت‌های برتر هتل الیت ورد استانبول، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی هتل


فاصله هتل Elite World Istanbul Hotel با خیابان منحصر به فرد استقلال سیار کم است. بیمارستان آجی بادم تقسیم تنها ۶۵۰ متر با هتل فاصله دارد. از طرفی فرودگاه آتاتورک ۲۳.۶ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۴۹ کیلومتر فاصله با هتل الیت ورد استانبول دارند. ایستگاه مترو تقسیم با فاصله ۴۰۰ متری از هتل، امکان دسترسی راحت و آسان را به سایر نقاط شهر می‌دهد. در فاصله ۱.۳ کیلومتری از هتل، مرکز همایش‌های لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، تالار کنسرت جمال رشید ری، و تئاتر محسن ارطغرل قرار دارند. همچنین در ۵۰۰ متری هتل می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش استقلال بروید به خیابانی که مملو از مراکز خرید است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی و غیره را در آن بیابید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت وورلد استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم:‌ ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:‌ ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۳.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است