search
menu

هتل Elite Hotel Dragos Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elite Hotel Dragos Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل الیت دراگوس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیت دراگوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Elite Hotel Dragos Istanbul


هتل الیت دراگوس استانبول، از هتل های ۵ ستاره استانبول در منطقه مال تپه است که امکانات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تآمین اقامت راحت و شیرین برای آن ها دارد. هتل الیت دراگوس استانبول فاصله کمی تا بلوار دریاکنار تورگوت اوزال دارد. مهمانان می توانند با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی از این هتل به بیشتر جاذبه های شهر از جمله اسکله های استانبول، کاخ های استانبول، مراکز خرید استانبول و ... دسترسی داشته باشند. در هتل Elite Hotel Dragos Istanbul اقامت دلچسبی در انتظار مهمانان است. کارکنان هتل نیز تمام تلاششان را می کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیت دراگوس استانبول


در هتل الیت دراگوس استانبول انواع امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک و زیبای هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، دریافت سفارشات مارکت، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل الیت دراگوس استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان به خوبی ارتباط برقرار می کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل الیت دراگوس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل الیت دراگوس استانبول وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های وی آی پی (VIP)، سوئیت ماه عسل، اتاق های دبل یا توئین استاندارد، تریپل استاندارد و سوئیت هستند. از پنجره برخی اتاق ها چشم انداز جذاب و دل انگیز دریای فیروزه ای رنگ مرمره نمایان است که مهمانان را تا دقیقه ها به خود خیره می نماید. دکوراسیون اتاق ها شیک و به روز بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و بادوام چیدمان یافته اند. کف اتاق ها با موکت یا پارکت چوبی فرشینه شده و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و فضای دنج و آرامش بخش داخل اتاق ها حاکم است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل الیت دراگوس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل الیت دراگوس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، مینی بار، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که مهمانان در هتل می گذرانند، یک سری امکانات سرگرم کننده در نظر گرفته شده اند. استخر روباز هتل از بهترین مکان ها برای سرگرمی در روزهای گرم و آفتابی است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب و حوله تعبیه شده اند تا مهمانان از حمام آفتاب نهایت لذت را ببرند. شنا کردن در یک روز تابستانی از بهترین تفریحات ممکن است. استفاده از خدمات مراقبتی و ریلکسیشن مرکز اسپا و سلامت هتل نیز می تواند روز مهمانان را بسازد و آرامش را برایشان به ارمغان آورد. خدمات اسپا شامل انواع پکیج های پیشنهادی، انواع ماساژها، حمام ترک، اتاق بخار، سونا و ... است. مهمانانی که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی مجهز هتل انجام دهند. یک سالن زیبایی نیز در هتل وجود دارد که مخصوص خانم ها و آقایان مرتب، زیبا و خوش ظاهر است و انواع خدمات زیبایی را ارائه می دهد.

رستوران هتل


مهمانان روز خود را با صرف وعده بسیار غنی و خوشمزه صبحانه در رستوران هتل آغاز می کنند. وعده صبحانه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای سرو می گردد. در وعده های ناهار و شام نیز انواع غذاهای ترک و بین الملل مقابل چشم انداز خیره کننده جزایر پرنسس آماده و سرو می شوند. بار نوشیدنی جات «کپتین» نیز انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را برای مهمانان تدارک می بیند.

فاصله هتل الیت دراگوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مال تپه پیازا استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی مال تپه استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آناتالیوم مارمارا استانبول: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله کارتال آدالار استانبول: ۷٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است