search
menu

هتل Elit Perla Palas Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elit Perla Palas Istanbul
امکانات عمومی هتل الیت پرلا پالاس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیت پرلا پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elit Perla Palas Istanbul


هتل الیت پرلا پالاس جزو هتل‌های میان‌رده در شهر استانبول است. این هتل در منطقه پندیک استانبول واقع‌شده و یکی از معروف‌ترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود. این هتل در بخش آسیایی شهر استانبول واقع‌شده و به جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ بیگلربیگی و مسجد شمسی پاشا فاصله اندکی دارد. همچنین برج دختر نیز در نزدیکی هتل قرار دارد و از پنجره اتاق‌های هتل Elit Perla Palas Istanbul چشم‌انداز زیبایی از شهر مقابل چشمانتان خواهد بود. با توجه به نزدیکی فرودگاه صبیحه گوکچن به راحتی می‌توانید به وسیله تاکسی در عرض ۱۱ دقیقه به این فرودگاه دسترسی داشته باشید و برای رفتن به فرودگاه استانبول نیز حدوداً یک ساعت فاصله خواهید داشت که از طریق تاکسی‌های شهری قابل‌دسترس است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران دسترسی به این هتل نباشید.

امکانات عمومی هتل الیت پرلا پالاس استانبول


اینترنت وای فای به صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی عازم استانبول شوند. در هنگام ورود به این هتل زیبا با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که پرسنل در این قسمت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در فراهم شدن هرچه بهتر اقامت مسافران تلاش می‌کنند. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در بخش مربوطه در لابی هتل Elit Perla Palas Istanbul انجام می‌گیرد. آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، با انتخاب این هتل می‌توانند از امکانات رفاهی مناسب بهره‌مند شوند. بخش مربوط به بیزینس نیز در این هتل دایر بوده و امکانات برگزاری جلسات کاری و کنفرانس نیز فراهم گردیده شده است. همچنین در این هتل امکان کرایه اتومبیل فراهم گردیده شده و مسافران می‌توانند با رانندگی خودشان از این شهر زیبا بازدید کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات سرگرم‌کننده و تفریحی در این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که این استخر سرپوشیده بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین مرکز اسپا و سالن ماساژ نیز در این هتل دایر شده‌اند. علاوه بر این‌ها، جکوزی داغ نیز برای زمان‌هایی است که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه به چنین جایی نیاز خواهید داشت. همچنین باشگاه بدن‌سازی نیز در هتل Elit Perla Palas Istanbul دایر شده و ورزش دوستان می‌توانند با مراجعه به این سالن با انواع دستگاه‌های مجهز ورزش کنند. در لابی می‌توانید از کلاس‌های ژیمناستیک و پلاتس نیز بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه ساعت ۱۲ ظهر است. اتاق‌ها به طور مرتب و رایگان نظافت می‌شوند. در میان اتاق‌های این مجموعه اتاق‌های خانواده جزو محبوب‌ترین اتاق‌ها هستند. دسترسی به تمامی اتاق‌های هتل Elit Perla Palas Istanbul از طریق آسانسور امکان‌پذیر است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در زمان‌های مشخص‌شده سرو می‌کنند. همچنین کافی‌شاپ نیز در لابی دایر بوده و انواع نوشیدنی و خوراکی‌های سبک ارائه می‌شوند.

فاصله هتل الیت پرلا پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا جنگل آیدوس: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک چام چشمه: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل تفریحی پندیک: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پلاژ اسکی باغ: ۱۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواپارک مارینا: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است