search
menu

هتل Elasophia Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elasophia Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل الاصوفیا استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الاصوفیا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Elasophia Hotel Istanbul


هتل الاصوفیا استانبول در منطقه سلطان احمد که جزیی از بخش قدیمی و بافت تاریخی ستانبول است، واقع شده‌است. هتل دارای ۱۵ اتاق است که با مبلمان و چیدمان سنتی ترکی پذیرای مهمان داخلی و خارجی است. علاوه بر این با توجه به اینکه هتل یک هتل ۳ ستاره است از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است و شانس اقامت در یک هتل با صرفه و مناسب را خواهید داشت. از آنجاییکه هتل در منطقه خوبی قرار گرفته‌است به راحتی می‌توانید رستوران‌های متنوع و مختلفی را در اطراف هتل پیدا کنید و غذای خوشمزه‌ای را میل کنید. با اقامت در هتل الاصوفیا می‌توانید ضمن تجربه اسکانی آرامش‌بخش به راحتی بتوانید به جاهای دیدنی استانبول مانند: برج گالاتا، پل بسفر، دلفیناریوم استانبول، مسجد ایاصوفیه و ... بروید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به راحتی می‌توانید به این شهر سفر کنید و با شاتل فرودگاهی که از طریق هتل به شما ارایه می‌شود به راحتی بین هتل و فرودگاه جابجا شوید.

امکانات عمومی هتل الاصوفیا استانبول


هتل Elasophia Hotel Istanbul امکانات نسبتا خوبی دارد و مهم‌ترین نکته در رابطه با آن مانند همه هتل‌های استانبول، تمیزی و نظافت هتل است. در این هتل شما به راحتی می‌توانید از بابت نظافت روزانه خاطر جمع باشید. ورود حیوانات به این هتل آزاد است و به راحتی می‌توانید حیوان خانگی خود را به همراه داشته‌باشید، و نیازی نیست تا برای همراه کردن حیوانات با خودتان هزینه اضافی پرداخت کنید. روسی، انگلیسی، ترکی و کره‌ای زبانهایی هستند که کارکنان اخلاق مدار هتل می‌توانند به این زبانها با مسافران خارجی صحبت کنند. حس‌گر دود و هشدار دهنده آتش در بخش‌های مختلف هتل وجود دارد. پذیرش شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته هتل این امکان را به مسافران می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید با هتل در ارتباط باشید. برنامه‌های جانبی مانند تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی می‌تواند به شما این امکان را بدهد که در طول اقامتتان از انتخاب این هتل بسیار خرسند باشید. البته ذکر این نکته ضروری است که برنامه‌های اضافی این هتل نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارد. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی می‌تواند برای آن دسته از مسافران که با هواپیما به شهر استانبول سفر کرده‌اند بسیار کاربردی باشد. تهویه مطبوع هتل در حد بسیار خوبی است و کولر و وسایل گرمایشی نیز در آن وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


امکانات مختلفی در اتاق‌های هتل Elasophia Hotel Istanbul وجود دارد که از جمله مهمترین آن‌ها امکان اتصال به اینترنت در بخش‌های مختلف و بخصوص در اتاق‌های هتل است. تلویزیون نیز در اتاق‌های هتل وجود دارد و شبکه کودک نیز درآن قابل مشاهده است تا در صورت به همراه داشتن فرزندانتان بتوانید آن‌ها را با این برنامه‌ها سرگرم کنید. کمد در همه اتاق‌ها وجود دارد و سبب می‌شود تا شما بتوانید وسایل و لباس‌هایتان را داخل کمد و وسایل باارزشتان را داخل صندق‌های موجود در کمدها قرار دهید. اتاق‌ها تهویه مطبوع مناسبی دارند و حمام اختصاصی نیز برای همه اتاق‌ها ساخته شده‌است. چای ساز روی میز اتاق‌ها قرار داده شده‌است. دیوارهای اتاق‌ها چوبی هستند و کف آن نیز کف پوش وجود دارد. انواع اتاق‌های این هتل بر حسب تعداد نفراتی که می‌توانند در آن ساکن شوند، شامل:
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد تک نفره شامل یک تخت تک نفره
• اتاق خانوادگی شامل یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل الاصوفیا رستوران ندارد ولی صبحانه بصورت بوفه ارایه می‌شود و شما می‌توانید به راحتی در اطراف و در نزدیکی هتل یک رستوران پیدا کنید که غذای خوشمزه‌ای داشته باشد.

فاصله هتل الاصوفیا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است