search
menu

هتل Durusu Club Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Durusu Club Hotel & Spa Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل دوروسو کلاب استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوروسو کلاب استانبول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Durusu Club Hotel & Spa Istanbul


هتل دوروسو کلاب استانبول از هتل‌های باکیفیت شهر است که در احاطه جنگل سرسبزی در پارک دوروسو و در نزدیکی فرودگاه استانبول واقع شده است. کسانی که در سفر به شهر استانبول به دنبال مکان آرام و دنجی باشند، می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. این اقامتگاه گزینه ایده آلی برای فرار از شلوغی‌های شهر است و به گونه زیبایی با بافت سرسبز طبیعت تلفیق شده است تا لحظاتی زیبا و آرامش‌بخش را ضمیمه بلیط هواپیمای استانبول گردشگران کند. هتل Durusu Club بیش از یک دهه است که فعالیتش را در عرصه گردشگری آغاز کرده و تاکنون توانسته از نظرهای مختلفی رضایت مهمان خود را جلب کند. جاذبه‌های استانبول نظیر مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول، برج گالاتا استانبول و ... بی‌نظیر هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دوروسو کلاب استانبول


دوروسو کلاب هتل اند اسپا نه تنها برای سفرهای تفریحی بلکه کاری نیز پیشنهاد می‌شود چون دارای اتاق‌های جلسه و تجهیزات بیزینس است. رستوران‌های فضای آزاد و سرپوشیده، استخرهای سرپوشیده و روباز، محوطه پینک نیک و اتاق‌های مدرنش زمینه اقامتی آسوده را برای مهمانان فراهم کرده‌اند. هتل دارای اینترنت و پارکینگی رایگان است و تمام امکاناتش برای استفاده افراد توان جو بهینه شده اند. این هتل با داشتن زمین بازی کودکان، باغ و منوی مخصوص خردسالان برای گذراندان تعطیلات خانوادگی نیز مناسب است. در ضمن هتل دوروسو میزبان مراسم‌های عقد و عروسی اهالی شهر است و در سالن‌ها و فضای بازش این مراسم‌ها را برگزار می‌کند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ ها


هتل دوروسو کلاب دارای ۷۲ واحد اقامتی است که با ویو دریاچه، جنگل، استخر و باغ در تمام ایام سال قابل رزرو هستند. این اتاق‌های دلباز و بزرگ دارای بالکن‌های اختصاصی بوده و از نورگیری خوبی برخوردارند. امکانات اتاق‌ها شامل تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع و مینی بار بوده و در حمام‌های اتاق‌ها سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده است. واحدهای اقامتی هتل دوروسو کلاب در قالب سوئیت و اتاق‌های سینگل، دبل و کوادراپل ارائه می‌شوند و مهمانان می‌توانند با توجه به ویوی مورد نظر خود، اتاق دلخواهشان را انتخاب کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


اقامت در هتل Durusu Club Hotel & Spa مثل ماندن در یک تفرجگاه زیباست. محوطه هتل و معابر جنگلی برای بهره‌مندی بهتر و آسایش مهمانان بهینه شده‌اند و چیدمان فضای باز، تجهیزات باربیکیو، زمین تنیس و استخر مدرن هتل برای گذراندن یک تعطیلات به یادماندنی مناسب هستند. پرسنل هتل نیز به شکل حرفه‌ای از مهمانان میزبانی می‌کنند و در تمام امور مربوط به خدمات از جمله اتاق چمدان، تور استانبول، لاندری و کارائوکه شما را راهنمایی خواهند کرد، این پرسنل به زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند. در بیرون از محوطه هتل می‌توانید به پیاده‌روی، اسب سواری، دوچرخه سواری و دیدن آبنمای تاریخی و درخت کهنسالش بروید.

رستوران هتل


کیفیت غذاهای سرو شده در هتل دوروسو کلاب استانبول از دیگر نقاط قوت این هتل به حساب می‌آید. حتی می‌توان صبحانه‌های متنوع و مغذی هتل را در فضای باز و سرسبز محوطه میل کرد. رستوران این هتل غذاهای سنتی و بین المللی را در منوی خود دارد و در ماه‌های سرد سال در فضای سرپوشیده خود میزبان مهمانان است. این فضا ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ نفر را دارد ولی در تابستان و با به کار بردن فضای بازش می‌تواند میزبان ۷۵۰ نفر نیز باشد. مهمانان در تمامی وعده‌ها می‌توانند از غذاهای منوی انتخابی این رستوران سفارش داده و با استفاده از خدمات روم سرویس که در ساعات محدودی از روز ارائه می‌شود، غذای خود را در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل دوروسو کلاب استانبول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا دریاچه ترکوس گولو: ۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول، ۳۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۵۰ کیلومتر
فاصله تا پل بسفر: ۵۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است