search
menu

هتل Dosso Dossi Hotels and Spa Downtown Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dosso Dossi Hotels & Spa Downtown Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Dosso Dossi Hotels & Spa Downtown Istanbul


هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول از هتل های لوکس استانبول است که با اقامت در آن از خدمات لاکچری و مدرن روز دنیا استفاده خواهید کرد. دوسو دوسی داون تاون خدمات و امکاناتی مطابق با سطح استانداردهای بین المللی را ارائه می دهد و به همین دلیل هم توانسته علاوه بر ستاره های سر درب خود، رضایت مهمانان را جلب و آن ها را به مهمان وفادار خود تبدیل کند. موقعیت خوب هتل نیز همانند مکملی برای خدمات و امکاناتش است که دوسو دوسی را هتلی ایده آل و عالی برای اقامت کرده است. این هتل در خیابان وطن در منطقه فاتح قرار گرفته و تا محله سلطان احمد که از محله های دیدنی استانبول است تنها ۳ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول


سفرتان به استانبول کاری باشد یا تفریحی فرقی ندارد چون Dosso Dossi Hotels & Spa Downtown Istanbul امکانات و خدمات مورد نیاز برای اهداف کاری و تفریحی را برای شما ایجاد کرده است. مهمانان شاغل هتل علاوه بر دسترسی به دستگاه فکس و فتوکپی از مرکز تجاری و سالن جلسات و تجهیزات برگزاری میتینگ ها استفاده خواهند کرد و در طرف دیگر، گردشگرانی که با هدف بازدید از جاذبه ها و اماکن دیدنی بلیط هواپیما استانبول خریده و به این شهر سفر کرده اند از خدمات گردشگری مانند خدمات کانسیرج،‌ خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و خدمات کرایه خودرو استفاده خواهند کرد. برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان خدمات مانند تبدیل ارز نیز در هتل دوسو دوسی ارائه می شود.
خدمات لباسشویی و خشک شویی، خدمات اتو و اتوپرس، خدمات واکس کفش و خدمات نظافت روزانه از سرویس و خدمات بخش نظافت هتل است. دوسو دوسی داون تاون برای مهمانان سالمند و توان یاب خود نیز خدمات و امکانات ویژه ای مانند رمپ ورودی، آسانسور،‌ علائم تاکتیل، دستگیره در سرویس های بهداشتی و ریسمان اورژانس در حمام ها قرار داده است. دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن، اینترنت و پارکینگ رایگان، اتاق های بدون سیگار، خدمات آرایشی و پیرایش، روزنامه های صبح گاهی و بسته بندی نهار برای گشت و گذار از خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


دوسو دوسی ۷ نوع واحد اقامتی شامل انواع اتاق ها و سوئیت ها را دارد که مناسب تمامی مهمانان، چه آن ها که انفرادی و چه آن ها که با خانواده سفر کرده اند، است. سوئیت عروس و امکانات اتاق VIP درصورت درخواست برای مهمانان آماده خواهد شد. اگر دارای آلرژی هستید هم نگران نباشید چون دوسو دوسی اتاق های بدون آلرژی برای شما فراهم کرده است.

امکانات اتاق های هتل


هر یک از اتاق های عایق صدای هتل دارای امکانات مختلفی مانند سیستم تهویه مطبوع و مینی بار هستند. برخی از اتاق ها فضای نشیمن و میز غذاخوری هم دارند. در تمامی اتاق ها کتری برقی قرار داده شده و به همگی خدمات روم سرویس ارائه می شود. حمام خصوصی اتاق ها نیز دارای لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

امکانات سرگرمی رفاهی هتل


مهمانان هتل دوسو دوسی به اتاق بازی، باشگاه ورزشی با مربی خصوصی، حمام و خدمات ماساژ هتل دسترسی خواهند داشت. همچنین با پرداخت هزینه می توانید از خدمات سولاریوم نیز استفاده کنید. برای کودکان علاوه بر تلویزیون با شبکه مخصوص کودک، بازی های تخته ای پازلی فراهم شده است تا این عزیزان نیز از اقامت خود در هتل لذت ببرند. دوسو دوسی فضای سبزی هم دارد می توانید در آن قدم زده و مطالعه کرده و یا از امکانات باربیکیو در فضای باز استفاده کنید.

رستوران هتل


کافه دوسو دوسی تنها رستوران هتل است که انواع غذاهای مدیترانه ای، استیک ها، غذاهای بین المللی، غذاهای گریل شده و کبابی، پیتزاها و غذاهای ترکیه ای را در اختیار مهمانان می گذارد. در لابی نیز کافه بار هتل قرار گرفته که با انواع نوشیدنی های گوارا پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است