search
menu

هتل Divan Istanbul Asia Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Divan Istanbul Asia
امکانات هتل دیوان استانبول آسیا
خدمات هتل دیوان استانبول آسیا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دیوان استانبول آسیا

درباره Divan Istanbul Asia


هتل دیوان استانبول آسیا یکی از لوکس‌ترین و مجهز‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید برای اقامت در شهر استانبول سکونت در آن را انتخاب کنید. این هتل با امکانات رفاهی فوق العاده و خدمات متنوع و جذابی که در خود جا داده مجموعه‌ای بی‌نظیر و ایده آل را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. شهر استانبول به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیبا همواره مورد توجه گردشگران بوده و سالیانه مسافران فروانی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. از جمله اماکن تاریخی این شهر می‌توان به مسجد آبی استانبول، مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ دلمه باغچه و… اشاره کرد که در بین مسافران شهرت فراوانی داشته و بدون شک از بازدید از آن‌ها پشیمان نخواهید شد. هتل Divan Istanbul Asia با محیط جذاب و دوست داشتنی که دارد لذت سفر به استانبول را برای مسافران چندین برابر می‌کند و اقامت در آن برای مهمانان خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظاتی ناب و تکرار ناپذیر را در خاطرات خود به ثبت برسانید.

امکانات هتل دیوان استانبول آسیا


امکانات رفاهی هتل دیوان استانبول آسیا به قدری گسترده و متنوع هستند که هر آنچیزی را که برای یک اقامت لوکس و ایده آل تصور داشته باشید می‌توانید در این هتل پیدا کنید. ساختمان و فضای داخلی هتل کاملا لوکس و بی‌نقص است و اقامت در آن برای مهمانان احساس فوق العاده‌ای خواهد بود. هتل دارای یک استخر سرباز بزرگ در محوطه و یک استخر سرپوشیده در داخل ساختمان هتل است که در تمام فصول سال باز هستند و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. رستوران این هتل در طبقه آخر قرار گرفته و لذیذ‌ترین غذاهای ترکی و بین المللی را به مهمانان عرضه می‌کند. منظره‌ای که از ساحل دریا و شهر استانبول در هتل وجود دارد فوق العاده تماشایی است و تماشای این منظره علی الخصوص از پشت بام هتل، برای مهمانان تجربه‌ای شگفت‌انگیز خواهد بود. علاوه بر این‌ها هتل Divan Istanbul Asia دارای امکانات رفاهی گسترده دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن بدن‌سازی مجهز، سالن برگزاری کنفرانس، پارکینگ رایگان، سونا، امکانات آب گرم، صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و… اشاره کرد.

خدمات هتل دیوان استانبول آسیا


خدمات گسترده‌ای در هتل دیوان استانبول آسیا به مهمانان ارائه می‌شوند که در کنار امکانات رفاهی هتل، توانسته‌اند این مجموعه را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر استانبول تبدیل کنند. این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. کارکنان هتل بسیار صمیمی و مودب هستند و از ارتباط با آن‌ها در طول اقامت راضی خواهید بود. هتل دارای خدمات نگه داری از کودکان است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا بدون نگرانی در مورد فرزندان خردسال خود، با خیال راحت به گردش و تفریح در شهر استانبول بپردازند. خدمات خانه داری هتل فعال است و تمام واحدهای اقامتی به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. تبدیل ارز، میز تور، محل نگهداری چمدان، خشکشویی، لباسشویی، روم سرویس، سرویس اتو و… از دیگر خدمات هتل Divan Istanbul Asia هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


تمام واحدهای اقامتی هتل دیوان استانبول آسیا لوکس و مدرن هستند و با امکانات رفاهی و دکوراسیون جذابی که دارند فضایی زیبا و آرامش بخش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در این هتل واحدهای اقامتی متنوعی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره سوپریور، اتاق لوکس دوقلو با چشم‌انداز دریا، سوئیت جونیور با نمای جزیره، اتاق سوپریور کینگ، اتاق لوکس کینگ با منظره دریا و… اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


هر آنچیزی را که برای تجربه یک اقامت ایده آل و فراموش نشدنی تصور داشته باشید می‌توانید در واحدهای اقامتی هتل Divan Istanbul Asia پیدا کنید. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز تحریر و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دیوان استانبول آسیا


فاصله هتل تا ایستگاه مترو پندیک: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید ویاپورت مارینا: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا دادگاه آنتولی استانبول: ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مالتپه پارک: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا صومعه سنت جرج: ۱۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است