search
menu

هتل Discovery Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Discovery Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل دیسکاوری استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیسکاوری استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Discovery Hotel Istanbul


هتل دیسکاوری یکی از هتل‌های میان‌رده استانبول است که یک اقامتگاه راحت را در منطقه عمرانیه ارائه می‌دهد و در نزدیکی مراکز جدید و محبوب دنیای تجارت قرار دارد. عمرانیه در زمینی مرتفع واقع شده است. در چند دهه گذشته، عمرانیه یک منطقه تجاری پر جنب و جوش ساخته است. پروژه‌های ساختمانی اخیر شامل ساخت مراکز خرید بزرگ (از جمله اولین شعبه IKEA استانبول) و مجتمع‌های آپارتمانی مدرن بخش‌هایی از عمرانیه را برای خرید املاک و مستغلات به مکان‌های جذاب تبدیل کرده است. این هتل با مفهوم مدرن، یک هتل ایده آل استانبول برای سفرهای تجاری و مسافرتی کوتاه مدت است. این مکان در منطقه آسیایی ساید واقع شده است و در ۲ کیلومتری مرکز خرید برندیوم قرار دارد. از جاذبه‌های دیدنی اطراف این هتل می‌توان به برج دختر، کاخ دلمه باغچه، مرکز خرید پالادیوم و آب انبار باسیلیکا اشاره کرد.
پارک کارتینگ استانبول و موزه مادام توسو استانبول نیز ارزش دیدن دارند. ایاصوفیه و کاخ توپکاپی از نقاط برجسته فرهنگی هستند. پل بسفر ۱۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن ۱۷.۷ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس Vural Sitesi حدود ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Discovery Hotel Istanbul با ارائه امکانات رفاهی خوب و قیمتی مناسب گزینه خوبی برای اقامت در استانبول به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل دیسکاوری استانبول


این هتل دارای رستوران، بار و کافی شاپ است. وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان نیز ارائه می‌شود. امکانات دیگر عبارتند از: اتاق جلسات، خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی. خدمات خانه داری به صورت روزانه در هتل ارائه می‌شود. امکانات تجاری مناسب شامل خدمات فکس، فتوکپی، میز و تلفن است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوید. آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند.
قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Discovery Hotel Istanbul ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی عالی، پاکیزگی هتل و رزرواسیون ایمن و آنلاین از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Discovery Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل دارای تراس
• اتاق دبل سوپریور
هتل دیسکاوری ۳۰ اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، بطری آب و قهوه/چای ساز رایگان ارائه می‌دهد. تخت‌ها ملحفه‌های پنبه‌ای مصری و ملافه‌های درجه یک دارند. تلویزیون‌های ال سی دی ۳۲ اینچی دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند. رخت آویز، تلفن و وای فای رایگان از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند. همه اتاق‌ها عایق صدا هستند. حمام ها شامل دوش، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. از فرش‌های قدیمی آناتولی به عنوان کف استفاده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


روزانه یک صبحانه قاره‌ای برای میهمانان ارائه می‌شود. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. میهمانان همچنین می‌توانند غذاهای ترکی را در Kalbur Et ve Kebap که ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد میل کنند.

فاصله هتل دیسکاوری استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا واترگاردن استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی استانبول: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است