search
menu

هتل Dencity Hotels and Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dencity Hotels & Spa Istanbul
امکانات هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا
خدمات هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا استانبول

درباره هتل Dencity Hotels & Spa Istanbul


هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا استانبول یک هتل ۴ ستاره با امکانات رفاهی مناسب در شهر استانبول است که به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد بازدید از بسیاری از اماکن تماشایی شهر استانبول را برای مهمانان آسان می‌کند. استانبول بزرگ‌ترین کلانشهر اروپا و یکی از معروف‌ترین شهر‌های توریستی در جهان است که زیبایی‌های طبیعی و تاریخی موجود در آن هرساله گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشانند. میدان تکسیم یکی از زیباترین و پر رفت و آمد‌ترین میدان‌های شهر استانبول است که با هتل دنسیتی تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد و مهمانان ساکن در این هتل به راحتی می‌توانند در هر زمان که مایل باشند در این میدان قدم بزنند و از تماشای کبوترهای محلی، گاری‌های فروش تنقلات، مجسمه‌های زیبا و… لذت ببرند. خیابان استقلال نیز از معروف‌ترین خیابان‌های شهر استانبول است که سرتاسر آن با مراکز تجاری و تفریحی متنوع پوشیده شده و نزدیک بودن هتل دنسیتی به این خیابان یکی دیگر از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Dencity Hotels & Spa اقامت داشته باشید و از گشت و گذار در دیگر اماکن تاریخی نزدیک به این هتل مانند کاخ دلما باغچه، برج مایدن، پل گالاتا و… لذت ببرید.

امکانات هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا


امکاناتی رفاهی متعددی در هتی دنسیتی هتل‌اند اسپا استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که در مجموع سبب شده‌اند مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند و لحظات زیبایی را در طول اقامت خود تجربه کنند. هتل دارای امکانات آب گرم، سونا، اتاق بخار و حمام ترکی است که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به تنهایی مسبب آرامش و حال خوب مهمانان در طول اقامت باشند. صبحانه‌ای که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود شامل آب پرتقال و گزینه‌های مختلف مواد ارگانیک است که از تجربه طعم دلچسب آن‌ها لذت خواهید برد. یک رستوران نیز در این هتل قرار گرفته که انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند وعده‌های ناهار و شام خود را در این رستوران میل کنند و از کیفیت مطلوب غذاهای آن لذت ببرند. پارکینگ رایگان، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، باغ و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Dencity Hotels & Spa هستند.

خدمات هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا


برای تجربه یک اقامت به یادماندنی تنها وجود امکانات رفاهی گسترده، کافی نیست و ارائه خدمات مناسب نیز یکی دیگر از شروط رضایتمندی مسافران از هر هتلی به شمار می‌رود. خوشبختانه هتل دنسیتی از این جهت نیز به خوبی عمل کرده و خدمات متنوعی را برای رفاه مسافران در اختیار آنان قرار می‌دهد. پذیرش هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا استانبول به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. مرکز اسپا موجود در هتل انواع خدمات ماساژ را به مهمانان ارائه می‌دهد که در کنار خدماتی مانند اسکراب بدن و خدمات زیبایی، آرامش و رضایت کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کنند. از دیگر خدمات گسترده این هتل می‌توان به ارائه منو غذای رژیمی، کرایه خودرو، میز تور، تبدیل ارز و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در Dencity Hotels & Spa به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا استانبول دارای واحدهای اقامتی متنوعی هستند که با فضای زیبا و دکوراسیون خوبی که دارند اقامت راحتی را به مهمانان هدیه می‌کنند. از جمله واحدهای اقامتی Dencity Hotels & Spa می‌توان به اتاق دونفره سوپریور، اتاق خانواده برتر، اتاق دو تخته اقتصادی، اتاق استاندارد دونفره و اتاق یک نفره لوکس اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


اتاق‌های Dencity Hotels & Spa دارای پارکت چوبی ضد باکتری، تخت و ملحفه‌های بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تهویه مطبوع مرکزی، صندوق امانات الکترونیکی مخصوص لپ تاپ، کتری برقی و مینی بار هستند و به تمام نیازهای شما برای یک اقامت به یاد ماندنی پاسخ می‌دهند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دنسیتی هتل‌اند اسپا استانبول


فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است