search
menu

هتل Delta Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Delta Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل دلتا استانبول

درباره هتل Delta Hotel Istanbul


اگر به دنبال خوردن غذا در رستوران تراس یک هتل با منظره ی تماشایی رو به شهر استانبول هستید یا اگر می‌خواهید بهترین امکانات را در اختیار داشته باشد و اگر دوست دارید مهمان هتلی بشوید که موقعیت مکانی ویژه‌ای برای بازدید از مکان‌های گردشگری در شهر استانبول دارد، هیچ تردیدی در انتخاب هتل دلتا استانبول به خود راه ندهید.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل


اتاق‌های بی‌نظیر و درخشان این هتل که با اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و حمامی همراه با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان تجهیز شده‌اند، فضایی فوق‌العاده خوب و دوست‌داشتنی برای تجربه اقامتی آسوده به حساب می‌آیند. از خدمات و سرویس‌های ممتاز هتل دلتا استانبول می‌توان به صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتو، خشکشوی، خدمات اتاق و همچنین سرو صبحانه در اتاق اشاره کرد. برای رفاه بیشتر مسافران تمام امکانات یک سفر لذت‌بخش مانند اجاره خودرو، انبار چمدان، آسانسور و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. برای انتخاب یک تور گردشی داخلی شهر استانبول می‌توان به بخش میز برگذاری تورهای هتل دلتا مراجعه کرد.
رستوران هتل Delta Hotel Istanbul با قرار گرفتن در تراسی مشرف بر دریای مرمره، ضمن سرو غذاهایی خوش‌طعم و دلنشین، امکان تماشای نمای بی‌نظیری را هم در اختیار خریداران بلیط هواپیما استانبول قرار می‌دهد.
قهوه های لذیذ این هتل توسط مسافران قبلی پیشنهاد شده است. در این هتل منوی مخصوصی برای افراد دارای رژیم غذایی خاص یا کودک در صورت درخواست، منوی ویژه در اختیارتان قرار می‌گیرد. طراحی زیبای اتاق‌ها باعث شده انتخاب مناسبی برای زوج های جوان باشد.

موقعیت مکانی هتل


هتل دلتا فقط ۲۰۰ متر با ایستگاه تراموای آکسارای اختلاف مکانی دارد. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل هم در ۹۰۰ متری‌اش دیده می‌شود. ناگفته نماند که بازار بزرگ استانبول و منطقه تاریخی سلطان احمد را نیز به ترتیب با ۱ و ۲ کیلومتر جابجایی از هتل Delta Hotel Istanbul می‌توان در مقابل خود دید. از مزیت‌های دیگر هتل امکان کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق‌ها می‌باشد.

اماکن نزدیک به هتل دلتا استانبول


خیابان استقلال تا هتل دلتا استانبول:۴.۱ کیلومتر
آب‌انبار باسیلیا تا هتل دلتا استانبول: ۲ دکیلومتر
بازار ادویه تا هتل دلتا استانبول: ۱.۷ کیلومتر
مسجد ایاصوفیه تا هتل دلتا استانبول: ۲.۲ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل دلتا استانبول: ۲.۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است