search
menu

هتل Dedeman Bostanci Istanbul Hotel & Convention Center

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dedeman Bostanci Istanbul Hotel & Convention Center
امکانات کلی هتل ددمان بستانچی اند کانونشن سنتر استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ددمان بستانچی اند کانونشن سنتر استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dedeman Bostanci Istanbul Hotel & Convention Center


هتل و مرکز همایش ۵ ستاره لوکس و مجلل ددمان بستانچی اند کانونشن سنتر استانبول در منطقه بستانچی در سمت آسیایی شهر واقع شده است و دارای گواهینامه گرین استار ۲۰۱۵ است. این هتل لوکس که ۲۲.۶ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد و دسترسی به بزرگترین جاذبه‌های شهر را فراهم می‌کند. با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقاصد دیدنی شهر از جمله برج دختر، برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه و آب انبار باسیلیکا امکان پذیر است. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۲۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست با هزینه اضافی انجام می‌شود. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در هتل Dedeman Bostanci Istanbul Hotel & Convention Center سفر بی‌ نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ددمان بستانچی اند کانونشن سنتر استانبول


در این هتل خدماتی از جمله استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، اتاق بخار، حمام ترکی و یک مرکز تناسب اندام ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان هتل Dedeman Bostanci Istanbul Hotel & Convention Center استفاده کنند. بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید. همچنین بعد از شنا در استخر سرپوشیده هتل می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر به استراحت بپردازید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد. در لابی و اتاق‌ها می‌توانید از خدمات رایگان اینترنت استفاده کنید.
توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه ای از قبیل ویلچر و سطوح ریل دار در نظر گرفته شده است تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات نیز از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. سالن زیبایی و آرایشگاه در هتل وجود دارد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. برای امنیت بیشتر می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. کانال‌های تلویزیونی کودکان و صندلی مخصوص کودک برای کودکان دلبند شما در نظر گرفته شده است.
هتل ددمان بستانچی اند کانونشن سنتر دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. سالن‌های کنفرانس دنج می‌توانند به یک مکان فوق العاده برای یک جلسه کوچک، ارائه یا آموزش تبدیل شوند. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌گیرد. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوش اخلاقی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


برای گردشگران ۵ نوع اتاق در هتل ددمان بستانچی اند کانونشن سنتر استانبول پیشنهاد شده است که عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق سوپریور با چشم انداز زیبای شهر، اتاق لوکس با منظره جزیره پرنس، سوئیت اکسکیوتیو با منظره جزیره پرنس و اتاق اکسکیوتیو با منظره جزیره پرنس. اتاق‌ها بدون حساسیت بوده و دارای امکانات رفاهی متفکرانه‌ای هستند تا احساس بی نظیری از راحتی را به میهمانان انتقال دهند. اتاق‌های عایق صدا در هتل Dedeman Bostanci Istanbul Hotel & Convention Center دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، تلفن، وای فای رایگان، مینی بار و کتری برقی هستند. همچنین اتاق‌ها دارای امکانات اتو، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایشی رایگان هستند. کارکنان در صورت درخواست، غذا و نوشیدنی‌ها را در اتاق ترتیب می‌دهند.

رستوران هتل


صبحانه به صورت بوفه است و ناهار و شام به صورت آلاکارت در رستوران هتل Dedeman Bostanci Istanbul Hotel & Convention Center سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از غذاهای بین المللی در رستوران‌های هتل، رستوران بستانچی و رستوران آدالار روف لذت ببرند یا در بار هتل نوشیدنی میل کنند.

فاصله هتل ددمان بستانچی اند کانونشن سنتر استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسباب بازی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا بندر حیدر پاشا: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا کیدزانیا استانبول: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا اسکله حرم: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است