search
menu

هتل Dab Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dab Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل داب اسنیورت
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل داب اسنیورت از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Dab Hotel


هتل داب هتل از بهترین هتل های ۴ ستاره منطقه اسنیورت استانبول است که قریب به یک دهه از افتتاح آن می گذرد و در طی این یک دهه سابقه درخشانی در میزبانی از گردشگران استانبول داشته است. اسنیورت منطقه ای در بخش اروپایی استانبول است که مراکز خرید بزرگ، بازاری های شبانه روزی و رستوران های زنجیره ای معروفی را در خود جای داده و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در این منطقه بسیار راحت است. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی از جاهای دیدنی استانبول، پارک های استانبول، کاخ های استانبول و ... بازدید کنند. خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل خاطره خوشی برای مهمانان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل داب اسنیورت


هتل داب استانبول اخیرا بازسازی شده و سطح کیفی امکانات و خدماتش را ارتقا بخشیده است. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که به همه چیز دسترسی خواهید داشت؛ از رستوران های متنوع گرفته تا بانک ها، خودپردازها، مساجد و مراکز خرید. اما اگر قصد بازدید از جاذبه های استانبول را داشته باشید، باید زمان و هزینه زیادی را برای رفت و آمد خود اختصاص دهید. چنانچه برای سفرهای کاری خود باید در نزدیکی منطقه اسنیورت اقامت داشته باشید، هتل داب استانبول را برگزینید. این هتل امکانات و خدمات متنوعی را برای میزبانی شایسته خود فراهم کرده است؛ امکاناتی همچون پارکینگ رایگان، اتاق های جلسه، باشگاه مجهز، مرکز اسپا و خدماتی چون اینترنت رایگان و سرویس ترانسفر فرودگاهی. هتل Dab Hotel Esenyurt تراس بزرگی در پشت بامش دارد که همه آن ساختمان ها و برج های مدرن از آن جا به صورت تماشایی پیدا هستند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های بزرگ و دلباز هتل داب از نورگیری خوبی برخوردارند و به طور مرتب به نظافت آن ها رسیدگی می شود. هنگام رزرو هتل داب گزینه هایی شامل اتاق های متصل، سینگل، دبل، تویین، کلاسیک کوادراپل و اتاق های خانواده و همچنین سوئیت های ۲ نفره برایتان نمایش داده می شود. اگر بخواهید واحدهای مقرون به صرفه تری را انتخاب کنید، اتاق های اکونومی دبل هتل DAB گزینه مناسبی خواهند بود. از بین ۹۲ واحدی که هتل داب برای میزبانی از مهمانانش ارائه می دهد، امکانات یکی از اتاق های دبل آن برای استفاده افراد توان جو بهینه شده است. سرویس بهداشتی اتاق ها درست مثل خود اتاق ها فضای بزرگی دارد که کابین دوش، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار در آن گنجانده شده است. امکاناتی که در اتاق های هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرند شامل کمد،‌ میز، چای ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق و اینترنت رایگان هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


طعم شیرین اقامت در هتل داب تقریبا برای تک تک مهمانانش تکرارنشدنی بوده چون پرسنل حرفه ای این هتل تمام تلاششان را می کنند تا رضایت همه مهمانان را جلب و با تجربه ای بی نظیر آن ها را راهی خانه هایشان کنند. برای استفاده از خدمات روم سرویس، اتاق چمدان، تبدیل ارز، لاندری، کرایه خودرو و سرویس شاتل می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به پذیرش مراجعه کنید. بعد از دوندگی های روزانه خود، مخصوصا گشت و گذار در مراکز خرید بزرگ نیازمند تجدید انرژی و کمی استراحت خواهید بود. پس در انتهای روز از یک ماساژ حرفه ای در هتل لذت ببرید یا در سونا، اسپا و حمام ترکی هتل خستگی را از تن خود بیرون برانید. در هتل داب می توانید هر روز از باشگاه مجهز آن استفاده کنید.

رستوران هتل


هتل داب استانبول دارای ۲ رستوران تراس است؛ رستوران بسفر آن با منوی انتخابی از مهمانان هتل پذیرایی می کند و ظرفیت میزبانی از ۷۰ نفر را دارد. در این رستوران می توانید طعم غذاهای عثمانی، ایتالیایی و بین المللی را بچشید. رستوران چیراغان هتل نیز صبح ها برای صرف صبحانه های بوفه باز است و از پنجره های دور تا دور آن منظره های خیره کننده ای از شهر پیداست. این رستوران نیز ظرفیت میزبانی از ۷۵ نفر را دارد.

فاصله هتل داب اسنیورت از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید مارمارا پارک ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بیلیجیوم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول: ۲۵.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است