search
menu

هتل Corinne Art and Boutique Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Corinne Art and Boutique Hotel Istanbul
امکانات هتل کورین آرت‌اند بوتیک
خدمات هتل کورین آرت‌اند بوتیک
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل کورین آرت‌اند بوتیک استانبول

درباره هتل Corinne Art and Boutique Hotel Istanbul


هتل کورین آرت‌اند بوتیک استانبول یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در شهر استانبول برای اقامت انتخاب کنید. این هتل زیبا علاوه بر داشتن موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی گوناگون، از لحاظ مالی نیز مقرون به صرفه است و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از آن چیزی که برای اقامت در استانبول تصور می‌کنید در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و در عین حال از امکانات و خدمات رفاهی متنوع هتل نیز بهرمند شوید. این هتل در خیابان استقلال که یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر استانبول است قرار گرفته و با میدان تقسیم نیز فاصله چندانی ندارد. استقلال خیابانی بسیار مشهور در منطقه اروپایی استانبول است که سرتاسر آن با مغازه‌های رنگارنگ، کافه‌ها و رستوران‌ها و مراکز تفریحی متنوع پوشیده شده و بدون شک اقامت در نزدیکی چنین مکانی برای مسافران جذاب و ایده آل خواهد بود. علاوه برآن هتل به جاذبه‌های تاریخی معروف شهر از جمله پل گالاتا، برج دختر و… نیز نزدیک است و امکان دسترسی راحت به تمام این جاذبه‌ها را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در corinne art & boutique hotel اقامت داشته باشید و سفری زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل کورین آرت‌اند بوتیک


هتل کورین آرت‌اند بوتیک استانبول با امکانات رفاهی مناسب و مقرون به صرفه‌ای که دارد برای تجربه یک اقامت امن، راحت و سرشار از آرامش گزینه‌ای بسیار عالی خواهد بود. هتل دارای یک تراس روی پشت بام است که به تمام نقاط تماشایی شهر اشراف دارد و مهمانان می‌توانند برای استراحت و گذرندان اوقات فراغت از امکانات آن بهره‌مند شوند. رستوران هتل فضای بسیار جذاب و شیکی دارد که در آن انواع غذاهای لذیذ ترکی سرو می‌شوند و تجربه صرف غذا در این رستوران به همراه موسیقی زنده بدون شک برای مهمانان جذاب خواهد بود. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی با ایستگاه مترو تقسیم تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا به راحتی و با صرف هزینه‌های بسیار ناچیز به تمام نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تفریح در آن لذت ببرند. ساختمان هتل و واحدهای اقامتی آن نیز به صورت لوکس و شیک طراحی شده‌اند و از اقامت در این واحدها احساس رضایت خواهید داشت. ناهارهای بسته‌بندی شده، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا، قهوه خانه در محل، سالن برگزاری کنفرانس، پارکینگ و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در corinne art & boutique hotel هستند.

خدمات هتل کورین آرت‌اند بوتیک


هتل کورین آرت‌اند بوتیک علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پرسنل هتل به سه زبان انگلیسی، ترکی و روسی مسلط هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان پذیرایی می‌کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ساعته برای استقبال از مسافران آماده است. در این هتل خدمات خانه داری وجود دارد و هیچ مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. همچنین خدمات خشکشویی و سرویس اتو هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. از دیگر خدمات corinne art & boutique hotel می‌توان به برگزاری تورهای محلی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و… اشاره کرد که با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل کورین آرت‌اند بوتیک استانبول دارای فضایی زیبا با امکانات رفاهی فراوان هستند که مسافران می‌توانند در آن‌ها احساس آرامش داشته باشند و سفری بدون نقص را تجربه کنند. از انواع واحدهای اقامتی corinne art & boutique hotel می‌توان به اتاق کلاسیک با وان، اتاق لوکس با بالکن، اتاق لوکس استودیو و… اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از امکانات موجود در واحدهای اقامتی corinne art & boutique hotel می‌توان به حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، مبلمان، میز مطالعه و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل کورین آرت‌اند بوتیک استانبول


فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است