search
menu

هتل Conrad Istanbul Bosphorus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Conrad Istanbul Bosphorus
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کنراد بسفر استانبول

درباره هتل Conrad Istanbul Bosphorus


هتل کنراد بسفر استانبول با قرار گیری در مرکز شهر، با اتاق‌های لوکس و سوئیت‌هایی عالی با طراحی مدرن، چشم انداز پانورامایی بسفر را در تراس‌های خود به رخ می‌کشد.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل Conrad Istanbul Bosphorus با دکوری مدرن و مبلمانی لوکس دارای محیط پذیرایی و کار هستند. تمامی اتاق‌ها مجهز به حمام‌هایی مدرن با تجهیزاتی لوکس اند و وای فای، قهوه ساز و دستگاه اسپیکر iHome در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. رستوران منظره به سرو وعده‌های غذایی با غذاهای مدیترانه‌ای در کنار چشم اندازی زیبا از منطقه تاریخی و بسفر می‌پردازد. کافی شاپ و تراس سامیت در طبقه چهاردهم نیز در کنار چشم انداز و منظره زیبایی که از شهر و بسفر دارد، به سرو انواع نوشیدنی‌ها و پیش غذاها می‌پردازد. در نزدیکی دریا نیز انواع کافه‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و بوتیک‌ها بعلاوه مناطق تفریحی وجود دارند.

امکانات رفاهی هتل


امکانات تفریحی هتل کنراد بسفر شامل سه زمین تنیس سرپوشیده و روباز، اسپا، باشگاه ۲۴ ساعته، حمام ترکی، استخرهای سرپوشیده و روباز است. کنراد بسفر استانبول همچنین برای نیازهای کاری و تجاری میهمانان، اتاق‌های جلسه و تجهیزات تجاری فراهم آورده است. گفتنی است که هتل کنراد استانبول بسفر تاکنون جوایز مختلفی مانند هتل برتر اروپا در سال ۲۰۱۵، هتل برتر ترکیه در سال ۲۰۱۶، و جایزه World Travel در سال ۲۰۱۷ را به دست آورده است.

موقعیت مکانی هتل


هتل در فاصله بسیار کمی از بسفر و کاخ دلما باغچه استانبول قرار دارد به طوری با کمی پیاده روی به این مکان‌های زیبا خواهید رسید. اسکله کشتی نیز با چند دقیقه پیاده روی قابل دیدن است و دسترسی راحتی را به بخش آسیایی شهر خواهد داد. کاخ دلما باغچه و استادیوم ودافون پارک با چند دقیقه پیاده روی از میان پارک شهر ییلدیز در دسترس خریداران بلیط هواپیما استانبول قرار خواهد گرفت. همچنین منطقه اورتاکای، ایستگاه تراموا کاباتاش و ایستگاه‌های قطار کابلی در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای(در صورت پیاده روی) از هتل قرار دارند. اگر به فکر خرید باشید، مرکز خرید زورلو با ۱۰ دقیقه رانندگی در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که فرودگاه استانبول در فاصله ۵۱ کیلومتری از هتل Conrad Istanbul Bosphorus قرار دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کنراد بسفر استانبول


فاصله هتل تا کاخ ییلدیز: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان بشیکتاش: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک ییلدیز: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا محله نیشانتاشی:‌ ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است