search
menu

هتل Cnr Inci Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cnr Inci Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سی ان آر اینجی استانبول
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
فاصله هتل سی ان آر اینجی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cnr Inci Hotel Istanbul


هتل سی ان آر اینجی از هتل‌های سه ستاره در شهر استانبول است. این هتل دارای شاتل فرودگاهی بوده و فاصله ۳۵ کیلومتری تا نزدیک‌ترین فرودگاه را می‌توانید از این طریق طی کنید. البته برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. هتل سی ان آر در محله کارتال تپه واقع‌شده است، به دلیل همین موقعیت عالی می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر استانبول بازدید کنید. با انتخاب این هتل برای اقامت حدوداً ۱۸ کیلومتر تا مسجد سلیمانیه و بازار ادویه فاصله وجود دارد. همچنین مسجد آبی نیز در فاصله ۱۸ کیلومتری از این هتل واقع‌شده است. شهر استانبول جزو شهرهای پرطرفدار در میان توریست‌ها و گردشگران است و سالانه از مسافران و توریست‌های سراسر جهان استقبال می‌کنند. بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را در این شهر و این هتل تجربه خواهید کرد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Cnr Inci Hotel Istanbul می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، باغ، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و اتاق‌های ضد سیگاری.

امکانات عمومی هتل سی ان آر اینجی استانبول


در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. همچنین محوطه هتل را باغ زیبا فراگرفته و می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کرایه اتومبیل اشاره کرد که از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری بازدید کنید. پارکینگ مجموعه به صورت عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل Cnr Inci Hotel Istanbul واقع‌شده است. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به اتاق چمدان، میز تور گردشگری و میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد. از مزیت‌های این هتل می‌توان به اجازه ورود حیوانات خانگی اشاره کرد که برای این منظور باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در ضمن باید درخواست ارائه دهید. از خدمات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی اشاره کرد که با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در بخش بیزینس خدماتی نظیر فکس و فتوکپی ارائه می‌شود. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فارسی، هلندی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همین امر سبب می‌شود در میان هم‌وطنان طرفداران زیادی دارد و با خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو این هتل خودشان را برای اقامتی خوش و به یاد ماندنی تلاش می‌کنند. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل فضای نشیمن، تلویزیون و حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار و کتری برقی هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل دلوکس، اتاق دوبل یا توئين دلوکس، اتاق تریپل دلوکس و اتاق کوادروپل دلوکس. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، میز کار، چای‌ساز و قهوه ساز و گاوصندوق. تمامی اتاق‌ها دارای پنجره و دیوار عایق صدا هستند. در داخل اتاق‌های هتل Cnr Inci Hotel Istanbul اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود، اما برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است. از داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. در داخل اتاق‌ها خدماتی مانند روم سرویس ارائه می‌شود و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل سی ان آر اینجی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم استانبول: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم سی لایف استانبول: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخی پانوراما: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است