search
menu

هتل Cityloft 81 Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cityloft 81 Istanbul
امکانات عمومی هتل ستی لافت ۸۱ استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی لافت ۸۱ استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cityloft 81 Istanbul


هتل سیتی لافت ۸۱ جزو هتل های مشهور در شهر استانبول است که در طی سال مملو از مسافر می شود، کارکنان این هتل در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند. هتل چهار ستاره سیتی لافت ۸۱ تنها ۱۵ کیلومتر تا تنگه بسفر فاصله دارد و از بالکن اتاق ها چشم انداز دلربایی از پل و تنگه بسفر مقابل چشمانتان خواهد بود. مرکز خرید برندیوم تنها ۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد که برای دوستداران خرید خبر بسیار خوبی است. این هتل به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی و تاریخی نزدیک است که دوستداران تفریح و خرید می توانند برای اقامتشان در شهر استانبول هتل سیتی لافت ۸۱ را انتخاب کنند.
از جمله جاهای دیدنی نزدیک این هتل می توان به برج دختر، کاخ دلمه باغچه و خیابان بغداد اشاره کرد. همچنین فاصله هتل Cityloft 81 Istanbul تا فرودگاه صبیحه گوکچن ۲۴ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۶۴ کیلومتر است که برای دسترسی به هردو فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید. امکانات رفاهی ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس و بار.

امکانات عمومی هتل ستی لافت ۸۱ استانبول


اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط هتل قابل دسترس است. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. خدمات دیگری مانند خشکشویی، لباسشویی، اتو و کرایه اتومبیل در لابی این هتل ارائه می شوند. پارکینگ اختصاصی این هتل نیز شامل هزینه مجزا بوده و در اختیار مسافران قرار داده می شود. اگر در حین سفرتان به پول رایج ترکیه نیاز داشته باشید، با خیال راحت می توانید به صرافی موجود در این هتل سر زده و تبدیل ارز کنید.
حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل Cityloft 81 Istanbul را ندارند. مرکز بیزینس هتل سیتی لافت ۸۱ یکی از مجهزترین بخش ها به شمار می رود که در این مرکز می توانید با پرداخت هزینه های مربوطه جلسات و کنفرانس های مربوط به کار و تجارتتان را برگزار کنید. در لابی نیز مغازه های سوغاتی فروشی دایر بوده و شما نیز می توانید برای خودتان، دوستان و آشنایان انواع سوغاتی ها را تهیه کنید. پرسنل مجرب هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و به راحتی با مسافران ارتباط برقرار می کنند، بنابراین مسافران از هر نقطه جهان می توانند با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی به یادماندنی را تجربه کنند. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در صورت اقامت در این هتل امکانات رفاهی مناسبی در اختیارشان قرار داده می شود.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی نظیر دارای سونا و مرکز بدنسازی است که در فراهم کردن آرامش مسافران نقش زیادی ایفا می کند. انواع ماساژها در مرکز اسپای این هتل ارائه می شود که طرفداران زیادی دارد و بعد از یک روز خسته کننده با این ماساژها به آرامش خواهید رسید، البته لازم به ذکر است استفاده از این امکانات تفریحی شامل هزینه جداگانه است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در طراحی اتاق ها از اسباب و وسایل مدرن و دکوراسیونی خاص استفاده کرده اند. اتاق ها چشم اندازی رو به شهر دارند و انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، سوئیت خانواده، سوئیت کرنر، سوئیت جکوزی، اتاق دلوکس با تراس، جونیور جکوزی، سوئيت دلوکس، سوئیت لافت و اتاق سینگل استاندارد. هریک از اتاق های هتل Cityloft 81 Istanbul شامل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، فضای نشیمن برای ریلکس کردن، کتری برقی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، بالکن و حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


برای مسافران این هتل رستوران دایر گردیده و انواع غذاهای خوشمزه به صورت منویی و سلف سرویس ارائه می کنند.

فاصله هتل سیتی لافت ۸۱ استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۶ کیلومتر
فاصله تا پل بسفر: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است