search
menu

هتل Cityloft 24 Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cityloft 24 Istanbul
امکانات عمومی هتل سیتی لافت ۲۴ استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی لافت ۲۴ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cityloft 24 Istanbul


هتل سیتی لافت ۲۴ یکی از هتل‌های پرطرفدار و سه ستاره در منطقه آتاشهر استانبول است. این هتل معمولاً برای سفرهای دونفره و خانوادگی مناسب بوده و در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است، به‌طوری‌که در طول سال گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا در هنگام سفرشان به شهر استانبول این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. این هتل تا مرکز خرید پالادیوم حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و برای دوستداران خرید این خبر خوبی است که به‌راحتی و در هر ساعتی که مایل باشند می‌توانند به این مرکز خرید سر بزنند. علاوه بر آن، مرکز خرید برندیوم با فاصله ۲ کیلومتر و میدان عمار با فاصله ۵ کیلومتر از این هتل واقع‌شده‌اند که مملو از مراکز خرید و مغازه‌های برندهای مختلف بوده که با خیال راحت می‌توانید خرید کنید. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل Cityloft 24 Istanbul می‌توان به پل بسفر و برج دختر اشاره کرد که حدوداً ۱۰ کیلومتر از این هتل فاصله دارند. علاوه بر موارد گفته‌شده نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه صبیحه گوکچن بوده و با ۱۹ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما بهتر است به فرودگاه مقصد توجه داشته باشید. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعت اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سیتی لافت ۲۴ استانبول


هتل سیتی لافت دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی به شهر استانبول سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به پارکینگ بسپارند. اینترنت نیز به‌صورت وای فای و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در هنگام ورود به هتل Cityloft 24 Istanbul با بخش پذیرش روبرو می‌شوید که به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته و از مسافران با خوش‌رویی استقبال می‌کنند، همچنین در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر در حال تلاش هستند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به‌وسیله آسانسور به‌راحتی می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.
خدمات باربری نیز در لابی هتل برای راحتی مسافران فراهم گردیده است. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید و برای سپردن وسایل و چمدانتان نیز می‌توانید به اتاق چمدان رفته و از این خدمات بهره‌مند شوید. اگر در حین قامت به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو یا واکس نیاز داشته باشید، با رفتن به لابی این هتل می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. در مرکز بیزینس هتل سیتی لافت ۲۴ می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاریتان را برگزار کنید و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین در لابی می‌توانید به مینی مارکت سربزنید و انواع خوراکی‌ها و وسایل موردنیازتان را تهیه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. در داخل انواع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق استودیو مخصوص چهار نفر، سوئیت جکوزی با تراس مخصوص ۳ نفر و با ظرفیت سه نفر اضافی و جکوزی جونیور مخصوص دونفره با دو نفر ظرفیت اضافی. در داخل سوئیت‌های این هتل آشپزخانه تعبیه‌شده است و این آشپزخانه شامل یخچال، کتری برقی، ماکرویو، اجاق‌گاز، امکانات شستشو و میز غذاخوری است. همچنین هر یک از واحدهای اقامتی شامل حمام اختصاصی بوده که این حمام‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، حمام اسپا، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.
از پنجره‌های اتاق‌های هتل Cityloft 24 Istanbul می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر و باغ در محوطه اطراف را تماشا کنید. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، رادیو، بالکن و کمد لباس. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و در داخل اتاق‌ها جکوزی داغ تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت منویی در کافی‌شاپ بنیامین در این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل سیتی لافت ۲۴ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کیدزانیا استانبول: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا بندر حیدرپاشا: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا اسکله حرم: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد اورتاکوی: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است