search
menu

هتل Cityloft 161 Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cityloft 161
امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی لوفت ۱۶۱
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی لوفت ۱۶۱ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cityloft 161


هتل چهار ستاره سیتی لوفت ۱۶۱ در منطقه آتا شهیر در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل سیتی لوفت متناسب برای اقامتی راحت و مجلل است. هتل لوکس سیتی لوفت ۱۶۱ دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و به ویژه که به دو ایستگاه مترو بسیار نزدیک است. هتل Cityloft 161 با دریا فاصله کمی دارد و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کنار دریا و ساحل بروید، قدم بزنید و تفریح کنید. یکی از مزیت‌های هتل سیتی لوفت استانبول این است که به چندین مراکز خرید متنوع نزدیک است و می‌توانید حسابی ساعاتی را به خرید مشغول شوید و با خیالی راحت در زمانی کوتاه به هتل سیتی لوفت ۱۶۱ برسید و استراحت کنید.
در صورتی که قصد دارید، بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل سیتی لوفت حدود ۱۶ کیلومتر است. اگر علاقه به بازدید جاذبه‌های تاریخی و موزه دارید، حتما در طول مدت اقامت خود در هتل Cityloft 161 و در شهر استانبول، به کاخ و موزه توپکاپی استانبول بروید زیرا کاخی است که زمانی قریب به ۴ قرن منزل سلطان عثمانی بود از حدود یک قرن پیش به عنوان یک موزه افتتاح شد و در بخشی از آن کلکسیون همایونی امپراتوری عثمانی و کتاب ها و دست‌نوشته هایشان را به نمایش گذاشتند. کاخ و موزه توپکاپی که با نام «توپکاپی سارای موزه سی» در ترکیه شناخته می شود، بنای ۵۰۰ ساله‌ای است که نه فقط برای معماری باشکوهش بلکه ارزش های فرهنگی و تاریخی‌اش انکارنشدنی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی لوفت ۱۶۱


در هتل سیتی لوفت ۱۶۱ استانبول آسایش و راحتی با امکانات کامل و خدماتی با کیفیت مهیا است و در اختیار مسافران قرار دارد. تجهیزات و امکانات هتل سیتی لوفت ۱۶۱ شامل مواردی است از جمله: لابی شیک و دنج، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، باشگاه ورزشی، فکس، فتوکپی، سالن جلسه و کنفرانس. خدمات متنوعی که هتل Cityloft 161 ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، گشت شهری، تبدیل ارز، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل سیتی لوفت ۱۶۱ استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. قابل ذکر است که کارکنان هتل سیتس لوفت استانبول به زبان‌ انگلیسی، روسی و آلمانی هم مسلط هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و شیک هتل سیتی لوفت ۱۶۱ استانبول با دکوراسیونی قابل تحسین و چشم‌نواز بدین شرح هستند: اتاق استاندارد با تخت دابل، اتاق استاندارد با ظرفیت اقامت ۳ فرد بزرگسال و فضای سبز، اتاق با تخت دابل با چشم‌انداز شهر، کرنر سوئیت، کرنر سوئیت با تراس، کرنر سوئیت با جکوزی و سوئیت لوفت، کرنر سوئیت با جکوزی، سوئیت لوفت با جکوزی، سوئیت گاردن با جکوزی و پنت هاوس.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی در واحدهای اقامتی هتل Cityloft 161 وجود دارد که شامل مواردی است از قبیل: مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، تلفن، میز تحریر، وسایل مخصوص اتو کردن و سیستم هشدار و اطفا حریق. در سوئیت‌های هتل سیتی لوفت ۱۶۱ استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، ماشین لباسشویی است و در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل Cityloft 161 می‌توانید به راحتی آشپزی کنید. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سیتی لوفت استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تنوع می‌توانید در لابی هتل Cityloft 161 کتاب مطالعه کنید و یا در فضای سبز برخی از سوئیت‌ها بنشینید و از هوای تازه و فضای سرسبز لذت ببرید.

رستوران هتل


در رستوران دنج هتل سیتی لوفت ۱۶۱ می‌توانید در فضایی دلنشین خوراک‌های متنوع، لذیذ و بین‌المللی را به صورت بوفه میل کنید.

فاصله هتل سیتی لوفت ۱۶۱ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید برندیوم استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیلتون استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید واتر گاردن استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ساحلی مالتپه: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آکاسیا استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است