search
menu

هتل Cheers Midtown Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cheers Midtown Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل چییرز میدتاون استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چییرز میدتاون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cheers Midtown Istanbul


هتل چییرز میدتاون یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در قلب شهر زیبای استانبول است. مهم‌ترین مزیت اقامت در این هتل که در منطقه تاریخی بی‌اوغلو قرار گرفته است دسترسی آسان به مراکز شهری و خیابان‌های معروف استانبول است. بطور مثال خیابان مشهور استقلال یکی از آن خیابان‌هایی است که در فاصله‌ای بسیار نزدیک از این هتل قرار دارد؛ پیاده‌روی در طول این خیابان سرزنده و مهیج یکی از فعالیت‌های محبوب میان اغلب گردشگرانی است که به کشورترکیه سفر می‌کنند. علاوه بر آن هتل Cheers Midtown Istanbul دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس‌های تندرو و تاکسی‌ها دارد که همین امر تردد به دیگر مکان‌های دیدنی در شهر استانبول را تسهیل می‌کند، بنابراین با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی به این شهر را آغاز کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل چییرز میدتاون استانبول


هاستل دو ستاره چییرز میدتاون دارای امکانات رفاهی مختلفی است که می‌تاند اقامت خوبی را برای مهمانان خود به ارمغان بیاورد. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ رایگان خودرو در محلی نزدیک به هتل، روم سرویس هتلی، خشکشویی، خدمات شستوشوی لباس یا هزینه، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، لابی با اتاق تلوزیون، اینترنت وای‌فای مجانی در تمامی فضای هتل، صرافی جهت تبادل ارزهای رایج، پذیرش ۲۴ ساعته، بخش راهنمای گردشگران، خدمات خانه‌داری بصورت روزانه، اتاق چمدان، اتوی لباس مهمان، کافه و غذاخوری مشرف به خیابان‌های استانبول و همچنین آشپزخانه اشتراکی جهت پخت و پز مهمانان اشاره کرد. یکی دیگر از امکانات مفید در هتل Cheers Midtown Istanbul توانمندی کارکنان و کارمندان هتل در صحبت به سه زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و فارسی است و همین امر برقراری ارتباط را برای گردشگران و مهمانان خارجی و ایرانی در استانبول آسان‌ترکرده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل چییرز میدتاون طیف وسیعی از انواع اتاق‌ها را در برمی‌گیرد به گونه‌ای که مهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های مختلف با ظرفیت‌های یک تا هشت نفره، دست به انتخاب بزنند. از جمله انواع این اتاق‌ها می‌توان به اتاق‌های خوابگاهی اشاره کرد که برای اقامت دسته جمعی مهمانان مختلف است و معمولا با نرخی ارزان‌تر به فروش می‌رسد. علاوه بر اتاق‌های اشتراکی، هتل از اتاق‌های اختصاصی نیز بهره‌مند است. از انواع اتاق‌های دیگر هتل چییرز میدتاون می‌توان به اتاق‌های وسسیع و لاکچری با طراحی‌های چشم‌گیر داخلی اشاره کرد که می‌تواند انتخاب مهمانانی باشد که خواستار اقامتی رویایی و خلق خاطره‌های منحصر به فرد هستند. اگر قصد دارید هتل Cheers Midtown Istanbul را برای اقامت خود در شهر چشم نواز استانبول انتخاب کنید باید بدانید که اتاق‌های این هتل عموما از دو نوع اتاق با سرویس بهداشتی مشترک و اتاق با سرویس بهداشتی شخصی تشکیل شده‌است.
مهمانان هتل در اتاقهایی با سرویس مشترک می‌توانند از یک سرویس بهداشتی عمومی که غالبا برای استفاده چندین اتاق تعبیه شده‌است استفاده کنند اما مهمانان در اتاق‌هایی با سرویس بهداشتی انفرادی می‌تواانند به طور اختصاصی در اتاق خود از این امکان استفاده کنند. نکته دیگری که در انتخاب اتاق‌های این هتل محبوب باید در نظر گرفت این است که اتاق‌های هتل مخصوص افراد غیرسیگاری است و در صورتی که مهمانان بخواهند سیگار بکشند باید از فضایی خارج از اتاق‌ها جهت این امر استفاده کنند. گفتنی است که هر اتاق از امکاناتی نظیر کمدهای قفل دار، سشوار برای استفاده بعد از استحمام، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، لوازم بهداشتی عمومی، اینترنت وای‌فای و آب معدنی در اتاق برخوردار است. از امکانات حائز اهمیتی که در تمامی اتاق‌ها می‌توان از آن بهره برد سیستم عایق ضدصوت به‌کار رفته در مصالح اتاق‌ها است که منجر به جلوگیری از انتشار سر و صدا به اتاق‌های مجاور و ایجاد فضایی آرام مابین اتاق‌ها در هتل چییرز میدتاون شده‌است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در طول اقامت در Cheers Midtown Istanbul می‌توانید تفریحات متنوعی را امتحان کنید که پیاده‌روی در خیابان‌های اطراف و گشت و گذار در مناطق محلی استانبول و یا استفاده از امکانات تفریحی مهیج در داخل هتل را در برمی‌گیرد. برای گشت و گذارهای شهری می‌توان از برنامه‌های تور تفریحی در هتل که بصورت روزانه برگزار می‌شوند نیز می‌توان بهره‌برد. علاوه بر آن این هتل دارای یک اتاق بازی است بنابراین در طول اقامت خود در زمان‌هایی که برنامه‌ای برای گشتن در استانبول ندارید می‌تواند شما را سرگرم کند. جالب است بدانید که در هتل چییرز میدتاون یک کتابخانه نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای ساعات بیکاری خود مشغول به مطالعه کتاب‌های مختلف شوند.

رستوران هتل


هتل چییرز میدتاون دارای یک کافه‌تریای مجهز است که انواع نوشیدنی‌ها سرد و همچنین گرم در آن سرو می‌شود. علاوه بر آن سرویس ارائه آب جوش برای مهمانان همیشه موجود است. رستوران هتل نیز به خیابان رو به روی هتل مشرف است و مهمانان اغلب در فضای بیرونی هتل غذای مورد نظر خود را سفارش می‌دهند تا در حین صرف غذا از مناظر اطراف و هوای تازه بیرون لذت ببرند. علاوه بر رستوران هتل اگر تمایل داشته باشید خودتان دست به آشپزی بزنید می‌توانید از آشپزخانه عمومی این هتل که به منظور طبخ و نگهداری غذا توسط مهمانان تعبیه شده نیز استفاده کنید.

فاصله هتل چییرز میدتاون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است