search
menu

هتل Celal Aga Konagi Metro Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Celal Aga Konagi Metro Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل جلال آقا کوناقی استانبول

درباره هتل Celal Aga Konagi Metro Hotel Istanbul


قصر بزرگ و مجللی که خیال آن را همیشه در رویاهای خود می‌پروراندید، حالا در شهر استانبول در قسمت تاریخی شهر منتظر شماست. این قصر که با نام هتل جلال آقا کوناقی شهرت یافته است، چنان شکوه و عظمتی دارد که تک تک گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول را مسحور تماشای خود می‌سازد.

امکانات رفاهی هتل


اگر اتاق‌های زیبای این هتل را بررسی کنیم، شاهد امکانات بسیار با کیفیتی از قبیل اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت و فرش‌های ابریشیمی در کنار دکوراسیون بسیار شیک و لوکس خواهیم بود علاوه‌براین همه اتاق‌ها دارای عایق صدا هستند.
در بیرون از اتاق‌ها هم امکانات هتل جلال آقا کوناقی استانبول مثال‌زدنی هستند. استخر سرپوشیده، بخش اسپای لاکچری و حمام ترکی تنها گوشه‌ای از این امکانات به شمار می‌روند. اگر در مدت سفر به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید می‌توانید از امکاناتی چون استخرهای روباز و سرپوشیده، مرکز ورزش و حتی میزهای بیلیارد هتل استفاده کنید. لازم به ذکر است استخر متناسب با کودکان هم در هتل تعبیه شده است. این هتل خدمات کامل سونا، ماساژ، اسپا و حتی حمام آفتاب را ارائه می‌کند. برای راحتی هرچه بیشتر مسافران امکان خرید سوغاتی، اجاره ماشین، صندوق امانات، صبحانه در اتاق، آرایشگاه مردانه و زنانه را فراهم کرده است. علاوه براین ها انتخاب هتل Celal Aga Konagi Metro Hotel Istanbul برای سفر و جلسات کاری شما به شهر استانبول مناسب است. از جمله مزیت‌های برتر هتل جلال آقا سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
رستوران هتل جلال آقا کوناقی نیز که در ارائه انواع غذاهای لذیذ ترکیه‌ای و بین‌المللی تبحر خاصی دارد، که به یکی از نقاط قوت این هتل در پذیرائی از مهمانانش تبدیل شده است. امکانات هتل برای افراد ناتوان حرکتی به خوبی بهینه شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل


این هتل فاصله اندکی با مکان‌های مشهور شهر دارد. به طوری که مثلا با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان خود را به بازار بزرگ استانبول رساند. ضمنا، فراموش نشود که این هتل ارائه‌دهنده سرویس کرایه خودرو و همچنین سرویس حمل و نقل به فرودگاه نیز هست که همین مساله هم باعث راحتی مهمانان در رفت و آمدشان به نقاط مختلف می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل جلال آقا کوناقی استانبول


فاصله مسجد ایاصوفیه تا هتل: ۱.۸ کیلومتر
فاصله بازار ادویه تا هتل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله برج گالاتا تا هتل: ۲ کیلومتر
فاصله خیابان استقلال تا هتل: ۳.۳ کیلومتر
فاصله میدان تکسیم تا هتل: ۳.۵ کیلومتر
فاصله فرودگاه صابیحا گوگچن تا هتل: ۳۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است