search
menu

هتل Byotell Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Byotell Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل بایوتل استانبول

درباره هتل Byotell Hotel Istanbul


هتل بایوتل استانبول از هتل های ۵ ستاره استانبول است که در بخش تجاری نیمه آسیایی این شهر مهم ترکیه قرار گرفته است. با وجود اینکه ذهنیت‌های گردشگرانی که برای نخستین بار با تهیه بلیط هواپیما سفرمارکت به این شهر سفر می کنند، از بخش آسیایی استانبول دور از واقعیت است اما بعد از اولین سفر این مسئله یک بار برای همیشه حل می‌شود. اکثر کسانی که با هدف کاری به استانبول می‌روند در هتل‌های ناحیه تجاری واقع در بخش آسیایی اقامت می‌کنند. یکی از هتل‌های معروف این بخش، هتل ۵ ستاره بایوتل (Byotell Hotel Istanbul) است که در ناحیه تجاری کوزیاتاقی “Kozyatagi” واقع شده است.

امکانات رفاهی هتل


هتل بایوتل به صورت یک برج شیشه‌ای است که با ارائه امکاناتی همچون اینترنت رایگان، استخر، سونا، سالن ماساژ و اسپا اقامتی آسوده و دل‌نشین را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. همان‌طور که اشاره شد در ساختمان شیشه‌ای هتل بایوتل از پشت پنجره‌های اتاق‌ها و لابی می‌توان دید خوبی به مناظر و چشم‌اندازهای زیبایی از اطراف شهر داشت. مبلمان تمامی اتاق‌های هتل Byotell Hotel Istanbul & Spa به شکل مدرنی چیده شده‌اند و تلویزیون‌های صفحه‌تخت ماهواره‌ای و دیوارهای عایق صدا، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی حمام، میز کار یا آرایش و سیستم گرمایشی و سرمایشی بخشی از امکانات رفاهی اتاق‌ها هستند. استفاده از میز میوه، شکلات و شیرینی مشمول هزینه اضافی می‌باشد.
در کل اگر به دنبال اقامت در جایی شیک و تمیز باشید هتل بایوتل انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. کسانی که اهل ورزش و یوگا باشند می‌توانند در کلاس‌های ایروبیک، یوگا و میزهای پینگ‌پنگ واقع در مرکز سلامت هتل بایوتل استانبول شرکت کنند و یا برای رفع استرس و خستگی سفر از ماساژهای متفاوتی بهره‌مند شوند. همان‌طور که انتظار می‌رود در این هتل ۵ ستاره حمام ترکی نیز وجود دارد و تجربه متفاوتی را به مهمانانش ارائه می‌کند. ضمنا برای کودکان زمین بازی و استخری مجزا نیز در نظر گرفته شده است.
پارکینگ اختصاصی هتل بایوتل به صورت رایگان در اختیار تمامی مهمانان خواهد بود و کسانی که مایل باشند از سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر برای گشت‌وگذارشان بهره‌مند شوند باید با کمی پیاده‌روی خود را به ایستگاه مترو کوزیاتاقی برسانند. اقامت در این هتل صرفا مختص سفرهای کاری نیست. از آنجایی که در ۲.۳ کیلومتری هتل بایوتل، مرکز خرید معروف پالادیوم واقع شده و مرکز خرید میدان عمار به راحتی از طریق خودرو در دسترس خواهد بود، پس هیچ‌کس از خریدش باز نمی‌‌ماند.

اماکن نزدیک به هتل بایوتل استانبول


فاصله هتل بایوتل استانبول از ایستگاه مترو بوستانیک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل بایوتل استانبول از مرکز خرید اوپتیموم: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل بایوتل استانبول از مرکز خرید پالادیوم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل بایوتل استانبول از مسجد ایاصوفیه: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل بایوتل استانبول از بازار ادویه: ۱۱.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است