search
menu

هتل Budo Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Budo Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل بودو استانبول

درباره هتل Budo Hotel Istanbul


هتل بودو استانبول هتلی ۳ ستاره از هتل های مقرون به صرفه مرکز شهر زیبا و پر جنب و جوش استانبول ترکیه است. قرارگیری در قلب تاریخی استانبول، فکری است که بیشتر میهمانان هنگام رزرو هتل به آن می‌اندیشند. قلب استانبول یعنی نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی بعلاوه دسترسی بسیار راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که رفت و آمد در شهر را آسان می‌کنند. منطقه فاتح برای علاقه مندان به تاریخ منطقه‌ای عالی برای دیدن بناهای تاریخی و معماری گذشته است. هتل بودو چنین موقعیت خاصی را دارد. هتل بودو نه تنها در قلب استانبول قرار گرفته بلکه به مرکز تاریخی این شهر، بازار ادویه، ستون کنستانتین و مسجد ایاصوفیه بسیار نزدیک است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل سه ستاره بودو به سبک مدرن ترکیه‌ای مبله شده‌اند و با استفاده کردن از چوب به سبک ترکی و فرشینه‌هایی به رنگ قرمز گرمایی به محیط بخشیده و حس صمیمیت خانه و اتاق خودتان را برایتان تداعی می‌کند. هتل بودو در کل ۴۶ اتاق دارد که در تمامی این اتاق‌ها تهویه مطبوع و حمام داخل اتاق تعبیه شده است. وای فای رایگان هتل در اختیار میهمانانی است که نیاز به استفاده از اینترنت دارند. صبحانه در هتل بودو به صورت بوفه سرو شده و نهار و شام را رستوران هتل با طیف مختلفی از غذاهای لذیذ از جمله غذاهای سنتی ترکیه‌ای در خدمت میهمانان است. هتل Budo Hotel Istanbul با تنوعی از خدمات آرایشگاهی خود آماده خدمت رسانی به مسافران هتل است.

امکانات رفاهی هتل


امکاناتی چون نگهداری، صندلی و تخت مخصوص، منوی غذایی، تلویزیون با برنامه هایی برای کودکان نگرانی شما بابت فرزندتان را از بین می‌برد. محوطه بیرونی هتل به شما امکان نشستن در آب و هوای دلپذیر استانبول را فراهم می‌کند. کارکنان آشنا به زبان‌های مختلف هتل بودو نیز با خوشرویی تمام در خدمت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت بوده و تمامی تلاش خود را برای دلپذیرتر کردن اقامت آن‌ها به کار می‌برند. فرودگاه صابیحه گوگچن و فرودگاه جدید استانبول از نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به هتل بودو می‌باشد.

اماکن نزدیک به هتل بودو استانبول


فاصله هتل بودو استانبول از ایستگاه تراموا آکسارای: ۲۰۰ متر
فاصله هتل بودو استانبول از مسجد بایزید: ۸۰۰ متر
فاصله هتل بودو استانبول از مرکز خرید هیستوریا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل بودو استانبول از مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله هتل بودو استانبول از صومعه سیسترن: ۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است