search
menu

هتل Blue Tuana Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Tuana Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل بلو توآنا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو توآنا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blue Tuana Hotel Istanbul


هتل بلو توآنا استانبول از هتل‌های ۳ ستاره منطقه سلطان احمد است و انتخابی مناسب برای گردشگرانی است که دوست دارند سفر مقرون به صرفه‌ای داشته باشند. همان‌طور که می‌دانید سلطان احمد از مناطق تاریخی شهر استانبول است و گردش در آن حس نوستالژیکی در گردشگران ایجاد می‌کند. جاذبه‌‌های تاریخی، گالری‌ها و کافه‌ها جذابیت خاصی به این منطقه بخشیده‌اند. هتل‌‌‌های زیادی در این منطقه قرار گرفته است که پس از خرید بلیط هواپیما استانبول می‌توانید رزروشان کنید. یکی از هتل‌های مناسب این منطقه Blue Tuana Hotel است که در ۳۰۰ متری مسجد سلطان احمد قرار دارد. بلو توآنا یک عمارت به سبک عثمانی است و گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به فضاهای تاریخی است. امکانات و خدمات متعددی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات کلی هتل بلو توآنا


امکانات رفاهی متنوعی در هتل بلو توآنا برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل هستند. با اقامت در هتل بلو توآنا استانبول می‌توانید از آشپزخانه مشترک استفاده کرده و خودتان غذایتان را تهیه کنید. امکانات دیگری از جمله اتاق چمدان، صرافی، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، اتاق سیگار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، شبکه‌های تلویزیونی کودکان و اجاره خودرو در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل به گرمی از مهمانان استقبال می‌کند و در جهت ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. خدمات متعددی از جمله خدمات تور، تهیه بلیط، بیدارباش، نظافت روزانه، اتو، لاندری و خشک‌شویی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. هتل Blue Tuana پذیرای کودکان در هر رده سنی است و کودکان بالای ۱۱ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. جالب است بدانید علاوه بر زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و اسپانیایی به زبان فارسی هم در این هتل صحبت می‌شود. ورود حیوانات خانگی به هتل بلو توآنا ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۱۶ اتاق شیک و جادار هتل به طرز زیبایی طراحی داخلی شده‌اند. کف‌پوش‌های چوبی و رنگ‌های گرم محیط صمیمی‌ای برای اقامت ایجاد کرده‌اند. چندین نوع واحد اقامتی در هتل قرار دارد که مهمانان با توجه به تعداد نفرات و سلیقه می‌توانند اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد دوبل (منظره دریا)، اتاق خانواده، اتاق دلوکس تریپل، سوئیت دلوکس کینگ و اتاق استاندارد تویین (منظره دریا) از واحدهای اقامتی این هتل هستند. اتاق‌ها عایق صدا هستند و امکاناتی از قبیل مینی بار، چای‌ساز، یخچال، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اتو، میز، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی و سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها قرار دارد. لازم به ذکر است برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل بلو توآنا در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید در دریای مرمره شنا کنید و یا در ساحل زیبایش قدم بزنید، چراکه این هتل تنها ۳۰۰ متر با دریا فاصله دارد. برای سرگرمی مهمانان فعالیت‌هایی نظیر تور آشنایی با فرهنگ محلی و بازدید از گالری‌های هنری تدارک دیده می‌شود. امکانات تندرستی هتل بلو توآنا شامل سونا و حمام عمومی است. تراس دنجی بر بام هتل قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی به سمت دریای مرمره و جزایر پرنس دارد و محیط آرامش‌بخشی برای مهمانان فراهم می‌کند.

رستوران هتل


صبحانه سنتی استانبول گزینه‌ خوبی برای شروع یک روز فوق‌العاده است. صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید ناهار و شامتان را آنجا نوش جان کنید. رستوران تراس کارلوس فقط ۶۰ متر با هتل فاصله دارد.

فاصله هتل بلو توآنا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مسجد سلطان احمد: ۳۰۰ متر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله از آب انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است