search
menu

هتل Blanco Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blanco Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل بلانکو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلانکو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blanco Hotel Istanbul


هتل بلانکو از هتل‌های سه ستاره در موقعیتی بسیار عالی از شهر استانبول قرار دارد، به‌طوری‌که این هتل در امتداد ساحل و در بخش آسیایی استانبول واقع‌شده است و تا بندر توزلا حدوداً ۷ کیلومتر فاصله دارد. در طبقه آخر این هتل تراسی وجود دارد که از آن چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای مرمره و بندرگاه توزلا دیده می‌شود. این هتل تا مرکز شهر توزلا حدوداً ۵۰۰ متر فاصله دارد و فرودگاه صبیحه گوکچن به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه در ۱۰ کیلومتری این هتل واقع‌شده است. برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. به دلیل موقعیت قرارگیری هتل Blanco Hotel Istanbul موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و سالانه صدها مسافر از جای‌جای دنیا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، بار و ساحل اختصاصی.

امکانات عمومی هتل بلانکو استانبول


در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید حیوانات خانگی را به همراه خود ببرید، فقط لازم به ذکر است که برای این کار باید در هنگام رزرو درخواست خود را اعلام کنید، این درخواست نیاز به هزینه مجزا ندارد و در هنگام بردن حیوانات سبد مخصوصی به شما تحویل داده خواهد شد. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر هتل قابل‌دسترس است. اگر در حین اقامت به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است درصورتی‌که سفرتان کاری باشد، در مرکز بیزینس این هتل می‌تواند جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید و این امر شامل هزینه جداگانه است. در لابی هتل Blanco Hotel Istanbul بخش‌هایی مانند اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور بلیط و گردشگری دایر گردیده‌اند. بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان استقبال می‌کند.
برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، برج گالاتا و چندین جاذبه‌های دیگر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. البته ممکن است برخی از مسافران در هنگام سفر به شهر استانبول با ماشین شخصی سفر کنند که در این صورت پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل قرار دارد و استفاده از آن رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند امکان دسترسی به طبقات مختلف و امکانات رفاهی برای آسایش و تأمین‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل بلانکو انواع گوناگونی اتاق وجود دارد و در فراهم کردن اقامتی خوب در حال تلاش هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، و اتاق دوبل بوجت. در هنگام رزرو می‌توانید بر اساس تعداد نفرات و بودجه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب کنید. در ضمن توجه داشته باشید اگر علاقه به چشم‌انداز زیبای دریای مرمره دارید، باید در هنگام رزرو مسئولین مربوطه را مطلع کنید. اتاق‌های موجود در این هتل بسیار راحت و دل‌باز بوده و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و اینترنت رایگان هستند. همه اتاق‌ها دارای دیوارها و اسباب و وسایل سفیدرنگ هستند، به‌طوری‌که این رنگ برای مسافران اتمسفری سرشار از آرامش فراهم می‌کند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها اقامتی همراه با سکوت و آرامش را تجربه خواهید کرد.
از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، یخچال، کتری برقی، میز کار، میز ناهارخوری، تلویزیون، تلفن، فضای نشیمن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و بالکن اشاره کرد. توجه داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محلی به دور اتاق‌ها تعبیه‌شده است. در همه اتاق‌های هتل Blanco Hotel Istanbul بالکن وجود دارد که از پنجره برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز دریا دیده می‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل به‌صورت منویی انواع غذاهای ترکی ارائه می‌دهد و مسافران با تماشای چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا می‌توانند غذاهایشان را نوش جان کنند. همچنین در بخش بار می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید.

فاصله هتل بلانکو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل توزلا: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد جامع پندیک: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش فاروق یالچین: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان بایرام اوغلو: ۱۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است