search
menu

هتل Birol Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Birol Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل بیرول استانبول

درباره هتل Birol Hotel Istanbul


در محیطی آرام و به دور از هر گونه هیاهو، هتل بیرول استانبول، با فراهم آوردن امکانات و شرایطی مناسب برای رفاه و راحتی، به استقبال خریداران بلیط هواپیما استانبول رفته و محبوبیتش را روز به روز در شهر استانبول افزایش می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل


این هتل که از تسهیلاتی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، آشپزخانه‌ای به صورت اشتراکی، تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمام اختصاصی همراه با سشوار بهره می‌برد، تجربه بسیار خوبی هم در اختیار داشته و از این رو، همواره در امر میزبانی موفق عمل می‌کند. امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. جالب است بدانید که هتل Birol Hotel Istanbul، رستوران بسیار خوب و مناسبی را نیز تدارک دیده تا مهمانانش برای خوردن غذا زیاد وقت تلف نکنند. همچنین رستوران های زیادی تنها در فاصله چند قدمی این هتل قرار دارد که تجربه تست غذا در خارج از هتل را به مهمانانش هدیه می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل


اگر مهمان این هتل بودید، بعد از گشت و گذار در شهر و دیدن زیبایی‌های پایان‌ناپذیر استانبول، می‌توانید به رستوران هتل برگردید و غذاهای محلی و بین‌المللی آن را نوش جان کنید. امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است.
هتل بیرول تنها ۲۰۰ متر با قسمت تاریخی شهر فاصله دارد از این رو با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به میدان تقسیم که یکی از میدان‌های اصلی شهر است رسید . همچنین مسافت بین این هتل و برج گالاتا را هم تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی آرام و با حوصله می‌توان پشت سر گذاشت. همین موقعیت مکانی مناسب را می‌توان دلیل مهمی برای انتخاب شدن هتل بیرول توسط اکثر گردشگران خوش‌سلیقه استانبول دانست. چراکه در این حالت، شلوغی شهر بزرگی مثل استانبول نمی‌تواند مانعی برای لذت بردن از سفر باشد.

اماکن نزدیک به هتل بیرول استانبول


ایستگاه مترو سیستانه تا هتل بیرول استانبول: ۲۰۰ متر
خیابان استقلال تا هتل بیرول استانبول: ۱ کیلومتر
میدان تکسیم تا هتل بیرول استانبول: ۱.۲ کیلومتر
کاخ دولما باغچه تا هتل بیرول استانبول: ۲.۴ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل بیرول استانبول: ۵۰۰ متر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است