search
menu

هتل Beyzas Hotel & Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beyzas Hotel & Suites Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل بیزاس سوئیت استانبول

درباره هتل Beyzas Hotel & Suites Istanbul


منطقه تقسیم اولین منطقه‌ای است که برای بازدید در لیست برای بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. منطقه تقسیم تقریبا قلب استانبول به شمار می‌رود و هتل بیزاس سوئیت در این قلب و با کمی فاصله از میدان تقسیم استانبول بهترین موقعیت ممکن را به خود اختصاص داده است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل بیزاس استانبول دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و محیط نشیمن هستند. بعضی از اتا‌ق‌ها‌ی هتل دارای تراس و آشپزخانه کوچکی هستند. کف اتاق‌های هتل به خوبی با کفپوش‌های چوبی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد. صبحانه رنگارنگ و مقوی هتل به خوبی شما را برای یک روز پرانرژی آماده می‌کند. در این هتل علاوه بر ماشاژ و سونا می‌توانید حمام‌های سنتی ترکیه را نیز تجربه کنید.

امکانات رفاهی هتل


اگر نیاز به هیجان و تفریح بیشتر دارید می‌توانید از هتل بیزاس استانبول درقبال پرداخت هزینه، دوچرخه اجاره کنید تا از اطراف هتل Beyzas Hotel & Suites Istanbul دیدن کنید.
پذیرش بیست و چهار ساعته هتل نیز با کارکنانی خوش برخورد و آشنا به زبان‌های فارسی و ترکیه‌ای باعث ارتباط هرچه راحت‌تر خریداران بلیط هواپیما استانبول با کارکنان شده است. این کارکنان خوش‌برخورد تمامی سعی خود را می‌کند تا میهمانان هر آنچه که مورد نیازشان است از خدمات هتل تا اطلاعات در مورد جاذبه‌ها و محیط اطراف را به سادگی به دست آورند.

موقعیت مکانی هتل


اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل بیزاس سوئیت استانبول در دسترس است و یکی از نکاتی است که توانسته رضایت بسیاری از میهمانان را کسب کند چرا که این اینترنت از سرعت نسبتا بالایی نیز برخوردار است. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل ممنوع می‌باشد. از جاذبه‌های طبیعی نزدی هتل می‌توان به ساحل و دریای زیبای اورتاکوی، رود بالیکلی اشاره کرد. فرودگاه استانبول در فاصله ۳۱ کیلومتری از هتل واقع شده است که برای رفت‌و‌آمد به فرودگاه می‌توانید از سرویس‌های شاتل هتل استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل بیزاس سوئیت استانبول


کاخ دولما باغچه تا هتل بیزاس سوئیت استانبول: ۱.۴ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل بیزاس سوئیت استانبول:۲.۳ کیلومتر
بازار ادویه تا هتل بیزاس سوئیت استانبول: ۳.۳ کیلومتر
مسجد ایاصوفیه تا هتل بیزاس سوئیت استانبول: ۴ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است