search
menu

هتل Radisson President Beyazit Istanbul Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson President Beyazit Istanbul Hotel
موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل بست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول

درباره هتل Radisson President Beyazit Istanbul Hotel


هتل رادیسون پرزیدنت بیازیت استانبول (Radisson President Beyazit Istanbul) در محله قدیمی سلطان احمد واقع شده، جایی که بیش‌تر بناهای معروف استانبول را در دل خود جای داده است.

موقعیت مکانی هتل


این هتل در فاصله‌های چندصدمتری از بازار بزرگ استانبول و ایستگاه تراموای بیازیت “Beyazit” واقع شده و کافی است چند دقیقه پیاده‌روی کنید تا به اکثر جاهای معروف استانبول دسترسی پیدا کنید. چشم‌اندازهای زیبای دریای مرمره از تراس بالای سقف این هتل تحسین اقامت‌کنندگان زیادی را برانگیخته و جالب است بدانید که همین چشم‌اندازها از داخل استخر سرپوشیده هتل Radisson President Beyazit Istanbul Hotel نیز تماشایی هستند.

واحدهای اقامتی هتل


درباره اتاق‌های هتل رادیسون پرزیدنت بیازیت استانبول باید بگوییم که به طور حتم مسئولین هتل با چیدمان مدرن فضای اتاق‌ها و مجهز کردن این اتاق‌ها به اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای و جعبه گاوصندوق در صدد ایجاد فضایی دلنشین برای استراحت و آسایش مهمانان خود بوده‌اند که به نظر می‌رسد موفق شده‌اند. گفتنی است که تمامی اتاق‌ها از سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردار هستند و مهمانان می‌توانند در هر ساعتی از روز که هوس نوشیدنی داغ داشتند از چای‌ساز و قهوه‌جوش موجود در اتاق استفاده کنند. اینکه برخی از اتاق‌ها دید خوبی به دریای مرمره و بناهای تاریخی شهر دارند، آن‌ها را از دیگر اتاق‌ها متمایز کرده و زیبایی‌شان را دوچندان ساخته است.
خوراکی‌های مقوی و خوشمزه صبحانه که شامل پنیر، تخم مرغ و محصولات ارگانیک دیگر هستند، شروعی پرانرژی را به مهمانان هدیه می‌دهند، علی‌الخصوص که صبحانه در ناهارخوری شیکی با چشم‌اندازی رو به دریا سرو می‌شود. گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر و در این هتل اتاقی برای خود رزرو کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل در رستوران سبک عثمانی هتل و در تراس وعده‌های ناهار و شامشان را میل کنند و از غذاهای سنتی ترکی و خوراک‌های بین‌المللی هتل ست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول سفارش دهند.

امکانات رفاهی هتل


محوطه استخر سرپوشیده ههتل رادیسون پرزیدنت بیازیت استانبول جای بسیار زیبایی است چون از کف تا سقف با پنجره‌هایی پوشیده شده که آرامش دریا و آسمان را به هنگام شنا به مهمانان منتقل می‌کنند. بهره‌مندی از باشگاه هتل برای تمامی مهمانان رایگان است و کسانی که تمایل داشته باشند می‌توانند از سرویس ماساژ، سونا و اتاق بخار هتل نیز بهره‌مند شوند.
از آنجایی که مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپ کاپی حدود ۱ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۵۶ کیلومتر با ساختمان هتل فاصله دارند، دسترسی به آن‌ها چندان سخت نخواهد بود. ضمنا پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان در اختیار تمامی مهمانان خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل بست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول


بازار زرگ استانبول تا هتل بست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول: ۴۰۰ متر
بازار ادویه تا هتل بست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول: ۱ کیلومتر
ستون کنستانتین تا هتل بست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول: ۵۰۰ متر
مسجد ایاصوفیه تا هتل بست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول: ۱.۲ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل بست وسترن پلاس پرزیدنت استانبول: ۲.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است