search
menu

هتل Best Hotel Pendik Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Hotel Pendik Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بست پندیک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بست پندیک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Hotel Pendik Istanbul


هتل بست پندیک استانبول، هتلی زیبا در منطقه پندیک استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی متنوع سعی در تأمین اقامت دلنشین و راحت برای مهمانان دارد. مهمانان با رزرو این هتل خود را همچون خانه خودشان در امنیت و آسایش احساس می‌کنند. در نزدیکی هتل ایستگاه‌های مترو، تاکسی و اتوبوس وجود دارند و مهمانان با تهیه «استانبول کارت» می‌توانند از انواع وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به هر نقطه‌ای از استانبول دسترسی داشته باشند. از آن جایی که گردشگران در اولین فرصت از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر ازجمله برج دختر استانبول، کاخ دلمه باغچه استانبول، پل گالاتا، مسجد اورتاکوی و ... بازدید می‌کنند، شما نیز فرصت را از دست ندهید و تا می‌توانید از استانبول گردی لذت ببرید. پس از گشت و گذار پرهیجان و یک روز عالی در هتل به استراحت بپردازید. علاوه بر این، هتل در فاصله نزدیکی از فرودگاه صبیحه گوکچن واقع شده و مسافران پس از طی مسافت بسیار کوتاه از فرودگاه به هتل می‌رسند. هتل بست پندیک استانبول دارای امکانات رفاهی مطلوب و مناسب است و اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Best Hotel Pendik Istanbul نیز برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بست پندیک استانبول


در هتل بست پندیک استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل بست پندیک استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل بست پندیک استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل بست پندیک استانبول شامل سوئیت‌ها با امکانات عالی ... هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و مدرن است و با اسباب و اثاثیه زیبا و جذاب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. زمان تحویل اتاق ها در هتل بست پندیک استانبول از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۸ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل بست پندیک استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، یخچال، قهوه/ چای ساز، مینی بار، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل بست پندیک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز ورزشی آی دوس استانبول:۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا اسکیت پارک پندیک:۹٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است