search
menu

هتل Berlin Hotel Nisantasi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Berlin Hotel Nisantasi Istanbul
امکانات رفاهی و موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن نزدیک به هتل برلین استانبول

درباره هتل Berlin Hotel Nisantasi Istanbul


هتل برلین استانبول از هتل های سه ستاره با امکانات استاندارد در منطقه نیشان تاشی استانبول ترکیه است. هر گردشگری قبل از خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر، بازدید از منطقه نیشان تاشی را در نظر دارد، ولی وقتی موفق به رزرو هتل در این بخش از شهر شود در واقع راحتی سفرش را دو چندان کرده است. نیشان تاشی پر از کافه‌های رنگارنگ، رستوران‌ها و بوتیک‌های متنوعی است که می‌تواند پاسخگوی سلیقه و ذائقه همه گردشگران باشد.

امکانات رفاهی و موقعیت مکانی هتل


تنها در فاصله ۵۰۰ متری از هتل برلین می‌توانید تجربه خریدی لذت بخش در مراکز خرید و مغازه‌های متنوع را تجربه کنید. هتل برلین نیشان تاشی “Berlin Hotel Nisantasi" با قرار گرفتن در این منطقه در لیست اولویت‌های مسافران جایی برای خود باز کرده است و با امکاناتی مثل اینترنت رایگان، دکوراسیون شیک، انواع حمام‌های عمومی، روباز، سنتی و مدرن و همچنین سالن ماساژ توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند. از دیگر مزیت‌های هتل گرفتن تائیدیه فوری پس از رزرو و امکان کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق‌ها است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل برلین نیشان تاشی با کفپوش‌های طرح چوب تداعی کننده فضا و صمیمیت خانه است که همگی به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام‌های خصوصی مجهز هستند و هر مهمانی می‌تواند از سشوار، دمپای و لوازم بهداشتی رایگان حمام‌ها استفاده کند. ضمنا مهمانان هر روز صبح روزشان را با میل صبحانه مقوی هتل برلین شروع می‌کنند و در ادامه برنامه‌هایشان می‌توانند از راهنمایی‌های ۲۴ ساعته کارکنان بهره‌مند شوند و اگر تمایل به کرایه خودرو یا دوچرخه داشتند از آن‌ها درخواست کنند.
در ضمن لازم نیست مهمانان برای صرف وعده‌های غذایی خود جای دوری بروند، در فاصله چند قدمی هتل برلین استانبول، رستوران‌های محلی و فست‌فودی‌های متعددی وجود دارند. گفتنی است که از طریق ایستگاه مترو عثمان‌بی می‌توان دسترسی راحتی به میدان تقسیم و منطقه تاریخی سلطان احمد داشت و این در حالی است که مرکز همایش لطفی کردار فقط ۸۵۰ متر با ساختمان هتل برلین نیشان تاشی فاصله دارد. در این هتل می‌توان با پرداخت هزینه اضافی از خدمات شاتل فرودگاهی بهره‌مند شد.

اماکن نزدیک به هتل برلین استانبول


فاصله هتل برلین استانبول از مرکز خرید سیتی نیشان تاشی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل برلین استانبول از مرکز خرید جواهر استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل برلین استانبول از ایستگاه مترو شیشلی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل برلین استانبول از کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل برلین استانبول از برج گالاتا: ۳.۵ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است