search
menu

هتل Berjer Boutique Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Berjer Boutique Hotel & Spa Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل برجر بوتیک استانبول

درباره هتل Berjer Boutique Hotel & Spa Istanbul


هتل برجر بوتیک استانبول از هتل های ۴ ستاره استانبول است که به سبب مجموعه اسپای آن مشهور است و در قلب استانبول قرار گرفته است. از قلب تپنده استانبول صحبت می‌کنیم. از جایی که همیشه با شور و حرارت خاصی همراه بوده و گردشگران حضوری گرم و دلنشین در آن داشته‌اند. هتل برجر بوتیک به طرز خاصی در میدان تکسیم خودنمایی می‌کند.

امکانات رفاهی هتل


اگر بخواهیم نگاهی گذرا به اتاق‌های این هتل بیندازیم شاهد امکاناتی از قبیل اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ال‌سی‌دی، کتری برقی و تزئینات بسیار شیک خواهیم بود. البته همه زیبایی این هتل در اتاق‌هایش خلاصه نشده است. بلکه اگر سری به نقاط مختلف آن بزنیم، تسهیلاتی مثل استخر سرپوشیده، حمام ترکی لوکس، سونا و بخش اسپا را هم می‌توانیم ببینیم. در سونای هتل برجر بوتیک از سرویس آرامش‌بخش ماساژ نباید غافل شد. چراکه واقعا خستگی را از تن بیرون می‌کند. یکی از مزیت‌های هتل امکان تائید فوری برای رزرو و کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق‌ها است.
رستوران بی‌نظیر هتل برجر بوتیک با سرو صبحانه لذیذ و ارائه بهترین غذاهای مدیترانه، ترکی، بین‌المللی برای وعده ناهار، محبوبیت خاصی بین مهمانان به دست آورده است. علاوه بر این تا شعاع ۲ کیلومتری از هتل برجر بوتیک کافه و رستوران‌های متنوعی وجود دارد که امتحان کردن آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. از دیگر خدمات هتل برجر بوتیک آشپزخانه‌ای به صورت اشتراکی است.

موقعیت مکانی هتل


جالب است بدانید که هتل سحرآمیز برجر بوتیک دارای موقعیت مکانی بسیار خاصی بوده و دسترسی به نقاط مختلف شهر از آن کاملا آسان است. برای مثال، این هتل با مکان‌های زیبایی همچون کاخ دلمه باغچه و پارک وودافون فقط ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. و تنها در چند قدمی هتل خیابان زنده و پرجنب و جوش استقلال و میدان تکسیم وجود دارد که با رستوران ها،گالری‌ها و کافه‌های متنوعی که دارد به تنهایی می‌تواند روز هیجان‌انگیزی را برای گردشگرانی که بلیط هواپیما چارتر سفرمارکت را خریداری می کنند، رقم می‌زند.
جالب است بدانید کارکنان این هتل به زبان فارسی نیز مسلط هستند. همچنین فرودگاه جدید استانبول تنها ۵۰ کیلومتر با هتل Berjer Boutique Hotel & Spa Istanbul فاصله دارد.

اماکن نزدیک به هتل برجر بوتیک استانبول


فاصله هتل برجر بوتیک استانبول از ایستگاه مترو تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل برجر بوتیک استانبول از مرکز خرید دمیرورن: ۷۰۰ متر
فاصله هتل برجر بوتیک استانبول از برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل برجر بوتیک استانبول از بازار ادویه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل برجر بوتیک استانبول از مسجد ایاصوفیه: ۳.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است