search
menu

هتل Barceló Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Barceló Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل بارسلو استانبول

درباره هتل Barceló Istanbul


هتل بارسلو استانبول از هتل های ۵ ستاره و لوکس استانبول است که مثل خیلی از هتل‌های دیگر و مشهور این شهر در چند قدمی میدان تکسیم واقع شده است. این فاصله ۵۰۰ متری دسترسی به رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید میدان را میسر می‌کند که به اندازه کافی برای انتخاب مکان اقامت وسوسه‌انگیز است.

امکانات رفاهی هتل


از امکانات برجسته هتل Barceló Istanbul hotel می‌توان به سالن اسپای ۱۵۰۰ مترمربعی آن در طبقه ۱۱ اشاره کرد که مهمانان می‌توانند از انواع سرویس‌های حمام ترکی، باشگاه و ماساژ آن بهره‌مند شوند. چیدمان مدرن اتاق‌های هتل بارسلو حاصلِ دست‌رنج طراح معروفی است که زیبایی فضا را بسیار چشم‌گیر کرده است. گفتنی است که تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه‌تخت، میز کار، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان هستند، علاوه بر این مهمانان هتل بارسلو استانبول در خصوص سرویس‌های حمام گزینه‌های مدرن و سنتی را پیش‌رو دارند و می‌توانند بر اساس سلیقه و خواستشان یکی از اتاق‌های دارای حمام ترکی را رزرو کنند و یا از حمام‌های لاکچری با دیوارهای مرمری بهره‌مند شوند و یا حتی تجربه‌ای متفاوت در حمام عمومی هتل داشته باشند.
بالای سقف هتل بارسلو بهشت زیبایی برای استراحت و وقت‌گذرانی است چون صرفِ نوشیدنی و تماشای مناظر دیدنی شهر از تراس نه تنها خالی از لطف نیست بلکه خاطرات زیبایی را به جای می‌گذارد. تنها ایرادی که می‌توان به این هتل گرفت نبودِ استخر در چنین هتل لوکس و ۵ ستاره‌ای است وگرنه دکوراسیون، اندازه اتاق‌ها و دسترسی آن به جاذبه‌های مختلف شرایط کافی را برای اقامتی آسوده آماده کرده‌اند. اگر در طول سفر به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید، سالن ورزشی هتل بارسلو استانبول با پنجره‌های بلند و نمای زیبا به استانبول بهترین گزینه برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت است، اما اگر خواستار خواندن کتاب در فضای آرام هستید می‌توانید به کتابخونه هتل بروید. مغازه خرید سوغاتی برای رفاه بیشتر مسافران تعبیه شده است.

موقعیت مکانی هتل


همان‌طور که از موقعیت مکانی هتل بارسلو استانبول مشخص است، ده‌ها رستوران، کافه، بوتیک و گالری‌های هنری در فاصله چند قدمی هتل بارسلو هستند و تقریبا با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به همه آن‌ها دسترسی داشت. لازم به ذکر است که از پارکینگ‌های این هتل فقط در صورت پرداخت هزینه می‌توان استفاده کرد.

اماکن نزدیک به هتل بارسلو استانبول


فاصله هتل بارسلو استانبول از میدان تکسیم: ۵۰۰ متر
فاصله هتل بارسلو استانبول از مرکز خرید دمیرورن: ۸۰۰ متر
فاصله هتل بارسلو استانبول از کاخ دلمه باغچه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل بارسلو استانبول از برج گالاتا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل بارسلو استانبول از بازار ادویه: ۳ کیلومتر
فاصله هتل بارسلو استانبول از مسجد ایاصوفیه: ۳.۷ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است