search
menu

هتل Bakirkoy Tashan Business and Airport Hotel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bakirkoy Tashan Business & Airport Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bakirkoy Tashan Business & Airport Hotel


هتل دو ستاره باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت در شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. شهر استانبول با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگ خود گردشگران زیادی را سالانه به خود جذب می‌کند؛ به همین علت وجود هتل‌هایی اقتصادی و متناسب مانند هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت برای کسانی که بیشتر می‌خواهند از شهر و جاهای دیدنی استانبول بازدید کنند و هتلی به‌صرفه را ترجیح می‌دهند، خانواده‌هایی که به دنبال هتلی نزدیک فرودگاه هستند و یا مسافرانی که به صورت کاری و تجاری سفر می‌کنند بسیار مهم است.
هتل Bakirkoy Tashan Business & Airport Hotel به بزرگراه اصلی شهر، ایستگاه قطار و مراکز خرید نزدیک است و همچنین می‌توانید با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به پارک ساحلی باکرکوی برسید که برای استراحت و تفریح عالی است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، همانطور هم که از نام هتل پیدا است، هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت با فرودگاه فاصله کمی دارد و تنها ۹ کیلومتر از فرودگاه آتاتورک فاصله دارد و از فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن هم حدود ۴۵ دقیقه با ماشین تا هتل Bakirkoy Tashan Business & Airport Hotel فاصله است. اگر علاقه‌مند هستید به بازدید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال که شهرت زیادی در بین گردشگران دارد، هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت برای اقامت شما انتخابی مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت


امکانات و خدمات با کیفیت و خوبی که در هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت استانبول وجود دارد، شامل این موارد هستند: پارکینگ رایگان و امن، آسانسور، رستوران، تراس، لابی شیک، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات بلیط، صبحانه در اتاق، تهویه مطبوع، خدمات تور، اطفا حریق، فکس و فتوکپی. علاوه بر این موارد، خدمات نظافتی هتل شامل نظافت روزانه، خشکشویی، واکس کفش، لباسشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما خریداری کرده‌اید، حتما از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت استفاده کنید تا در رفت‌و‌آمد خود دچار مشکلی نشوید و بدون نگرانی تردد کنید.

اتاق های هتل


هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت دارای ۴۰ اتاق است که در انواع مختلف و با دکوراسیونی گیرا و دلچسب، برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده‌اند که به تازگی هم نوسازی شده‌اند. ۲۰ اتاق این هتل اقتصادی امکان سیگار کشیدن ندارند. اتاق‌های هتل شامل این موارد هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های چهار نفره.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل Bakirkoy Tashan Business & Airport Hotel تجهیزات و وسایل بسیار خوبی، متناسب با اقامتی بدون دغدغه و راحت تعبیه شده‌اند که شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، تلویزیون، اینترنت وای‌فای رایگان و پرسرعت، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، تلفن، کمد لباس، میز، مبلمان، چای و قهوه ساز، صندلی و آیینه. باید بدانید که در برخی از اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما محلی مشخص‌شده در هتل برای این کار در نظرگرفته‌ شده‌است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس سرسبز و تزئین شده با گل و گیاهان خوش‌رنگ و زیبای هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت استانبول به همراه دوستان، خانواده، همکاران و دیگر همراهان خود در فضایی مطبوع و دلنشین، اوقاتی خوشایند و فراموش‌نشدنی را سپری کنید و لذت ببرید.

رستوران هتل


رستوران هتل Bakirkoy Tashan Business & Airport Hotel با فضایی دنج و دلپذیر پذیرای مسافران است تا صبحانه‌ای لذیذ را به صورت بوفه باز میل کنند و ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را تجربه کنند. همچنین چندین میز هم در سمت دیگر هتل در کنار نمای شیشه‌ای هتل قرار دارند که می‌توانید هم خیابان را تماشا کنید و هم خوراک‌های خوشمزه‌ را به سبک آشپزی ترکی و بین‌المللی میل کنید. قابل ذکر است که خوراک مخصوص کودکان هم مهیا است.

فاصله هتل باکرکوی تاشان بیزنس اند ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۳۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است