search
menu

هتل Babu Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Babu Hotel Istanbul
امکانات هتل بابو استانبول
خدمات هتل بابو استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بابو استانبول

درباره Babu Hotel Istanbul


هتل بابو استانبول یک هتل میان رده کاملا اقتصادی در شهر استانبول است که با وجود هزینه بسیار مقرون به صرفه، امکانات رفاهی خوب و موقعیت مکانی فوق العاده‌ای دارد و از همین جهت توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر استانبول را به خود جذب کند. استانبول یکی از توریست‌پذیر‌ترین شهر‌های جهان است که چه از نظر جاذبه‌های طبیعی و چه از لحاظ آثار تاریخی و اماکن باستانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. Babu Hotel Istanbul در منطقه‌ای از شهر قرار گرفته که بسیاری از اماکن پر رفت و آمد و جذاب شهر نزدیک است و با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. خیابان استقلال که یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر استانبول است که در فاصله بسیار کوتاهی از هتل قرار گرفته و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در تمام روزهایی که در هتل اقامت دارند از گشت و گذار و تفریح در کافه ها، مراکز تجاری، مغازه‌ها و مراکز تفریحی موجود در این خیابان لذت ببرند. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، برج دختر استانبول، پل تاریخی گالاتا و… از دیگر اماکن تماشایی نزدیک به این هتل هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر در هتل بابو اقامت داشته باشید و لحظاتی زیبا و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل بابو استانبول


اولین و مهم‌ترین ویژگی هتل بابو استانبول هزینه اقامت بسیار خوب آن است که سبب شده مسافران با بودجه‌های بسیار پایین‌تر نیز بتوانند اقامت در یک منطقه بکر از شهر استانبول را تجربه کنند. هتل دارای فضایی زیبا و آرامش بخش است که محیطی امن و آرام را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. تمامی واحدهای این مجموعه دارای آشپزخانه و امکانات کامل آشپزی هستند و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کنند تا در صورت تمایل بتوانند غذای‌های مخصوص و مورد علاقه خود را در سفر طبخ کنند. اطراف هتل نیز پر از رستوران‌های ترکی، دریایی و بین المللی است که می‌توانید صرف غذا در آن‌ها را تجربه کنید و از تنوع غذاهای این رستوران‌ها لذت ببرید. Babu Hotel Istanbulدارای سیستم تهویه مطبوع و اتاق‌های غیر سیگاری نیز است که کیفیت اقامت را برای مهمانان افزایش می‌دهد و سبب می‌شود مسافران از سکونت در این هتل احساس رضایت داشته باشند.

خدمات هتل بابو استانبول


مهمانوازی و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل هتل بابو استانبول به گونه‌ای است که این هتل توانسته با استفاده از این ویژگی‌ها نظر مثبت بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جذب کند. هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد که مهمانان می‌توانند با استفاده از این خدمات از اشیاء گران بها و ارزشمند خود در طول سفر مراقبت کنند. هتل مجهز به وای فای نیز است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در فضای تمام اتاق‌ها به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند. خدمات شاتل نیز در هتل فعال است و رفت و آمد از فرودگاه به هتل را برای مهمانان آسان می‌کند. از خدمات ویژه این مجموعه می‌توان به خدمات تور اشاره کرد که مهمانان می‌توانند با استفاده از آن‌ها لحظات زیباتری را در طول سفر تجربه کنند. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به لباسشویی مشترک، امکانات اتو، محل نگهداری چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Babu Hotel Istanbul در عین سادگی کاملا زیبا و دوست داشتنی هستند و با فضای آرامش بخشی که دارند اقامت راحتی را به مهمانان ارائه می‌دهند. در این مجموعه آسانسور وجود ندارد و دسترسی به واحدهای اقامتی به وسیله پله ممکن است.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی هتل بابو استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که در مجموع تمامی شرایط لازم برای یک اقامت به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Babu Hotel Istanbul می‌توان به یخچال و فریزر، کتری برقی، ماکروویو، اجاق گاز، میز ناهار خوری، امکانات اتوکشی، تلویزیون صفحه تخت، حمام به همراه سشوار و لوازم بهداشتی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بابو استانبول


فاصله تا خیابان استقلال: ۴۸۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است