search
menu

هتل Avrasya Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avrasya Hostel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی آوراسیا هاستل استانبول
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هاستل
فاصله آوراسیا هاستل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avrasya Hostel Istanbul


آوراسیا هاستل در قلب شهر قدیمی استانبول قرار دارد. هاستل آوراسیا از اقامتگاه‌های یک ستاره شهر استانبول به شمار می‌رود. هاستل ۳ طبقه آوراسیا گزینه‌ای عالی برای سفرهای ارزان قیمت است. در Avrasya Hostel Istanbul امتیازات متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. با انتخاب این هاستل، در مرکز شهر تاریخی استانبول خواهید بود. مسجد و موزه ایاصوفیه و مسجد آبی از شاخص‌ترین جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌روند و کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی تا هتل فاصله دارند. اگر به دنبال اقامتگاهی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت هستید، گزینه‌ای بهتر از آوراسیا هاستل استانبول پیدا نخواهید کرد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می‌توانید به این شهر رویایی سفر کرده و تعطیلات جذابی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی آوراسیا هاستل استانبول


با انتخاب هاستل آوراسیا از امکانات متعددی برخوردار خواهید شد. با استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت می‌توانید به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، صندوق امانات و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در Avrasya Hostel Istanbul چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۰.۳۰ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی و عربی هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند استعمال دخانیات در قسمت‌های عمومی و واحدهای اقامتی این هتل ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. لازم به ذکر است این مجموعه دارای آسانسور نیست. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


آوراسیا هاستل استانبول دارای ۶ واحد اقامتی مینیمال و راحت است. تلاش شده تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شود. تنوع واحدهای اقامتی Avrasya Hostel Istanbul شامل اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین، خوابگاه مخصوص بانوان و خوابگاه مختلط است. نمای زیبایی از شهر از بالکن اتاق‌ها دیده می‌شود. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، میز، اتو و صندلی اشاره کرد. ناگفته نماند اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و خوابگاه‌ها دارای سرویس مشترک هستند. دوش و سشوار داخل هریک از واحدها قرار گرفته است. برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به استانبول، بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن است. Avrasya Hostel Istanbul در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار دارد و با انتخاب آن تنها چند قدم با سرشناس‌ترین جاهای دیدنی استانبول فاصله خواهید داشت. موزه‌ها، بوتیک‌ها، گالری‌ها و کافه‌های متنوعی در این منطقه قرار دارند که گردش در آن را جالب‌تر می‌کنند. سلطان احمد بهترین منطقه برای آشنایی با فرهنگ غنی ترکیه است.

رستوران هاستل


با اقامت در هاستل آوراسیا روزتان با صرف صبحانه‌ای خوشمزه در تراس هتل همراه با تماشای منظره زیبایی از دریا آغاز خواهد شد. تراس رستوران مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و چشیدن دسرها و نوشیدنی‌های متنوع است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به یکی از رستوران‌هایی که در نزدیکی Avrasya Hostel قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم متفاوت غذاهای استانبول هستند. رستوران‌های Meşale Cafe & Restaurant و Seven Hills Restaurant در چندقدمی اقامتگاه قرار دارند.

فاصله آوراسیا هاستل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴۰۰ متر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد رستم پاشا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است