search
menu

هتل Avantgarde Hotel Sisli Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avantgarde Hotel Sisli Istanbul
امکانات کلی هتل آوانتگارد شیشلی استانبول
امکانات رفاهی و تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آوانتگارد شیشلی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avantgarde Hotel Sisli Istanbul


هتل آوانتگارد شیشلی یک هتل ۴ ستاره لوکس و مدرن واقع در مرکز استانبول است. از این هتل با ۴ دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز خرید و تفریحی Cevahir استانبول برسید و با ۴ دقیقه رانندگی می توانید خود را به میدان تکسیم برسانید. موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله کاخ دولما باغچه، برج گالاتا، موزه پرا و موزه معصومیت هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۴۱ کیلومتر با هتل آوانتگارد شیشلی فاصله دارد و هتل خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه را ارائه می دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول را داشته باشید، هتل Avantgarde Hotel Sisli Istanbul با امکانات رفاهی مناسب گزینه ایده آلی برای اقامتی دلنشین و لذت بردن از سفر است.

امکانات کلی هتل آوانتگارد شیشلی استانبول


از امکانات مشهور این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی سیم رایگان در فضاهای عمومی و اتاق ها، انبار چمدان، سرویس اتاق، میز تور و صرافی اشاره کرد. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. با کرایه خودرو می توانید به گشت و گذار در شهر بپردازید. همچنین در حین تفریح و گردش می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی و اتاق های هتل آوانتگارد شیشلی استانبول ممنوع است به همین منظور مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. قبل از رزرو هتل به این نکته دقت کنید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین مدیریت هتل Avantgarde Hotel Sisli Istanbul امکانات ویژه ای را برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته تا همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. علاوه بر خدماتی که به آن ها اشاره شد، امکاناتی مانند مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. همچنین این هتل دارای ۴ اتاق جلسه برای رویدادهای مختلف است. کودکان بالای ۱۳ سال در هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود. گزینه های صبحانه قاره ای و بوفه ای هر روز صبح در هتل آوانتگارد شیشلی موجود است. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل


از امکانات رفاهی این هتل ۴ ستاره می توان به داشتن بار، مرکز آب گرم، اتاق بخار، حمام ترک، سونا و جکوزی اشاره کرد. علاقمندان به ورزش می توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن استفاده کنند. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید یا از خدمات ماساژ بدن و صورت آن نهایت لذت را ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آوانتگارد شیشلی استانبول عبارتند از: اتاق دبل لوکس، اتاق تویین لوکس، اتاق سوپریور دبل یا تویین، اتاق سوپریور دبل یا تویین دارای بالکن، سوئیت با چشم انداز شهر و اتاق سه نفره لوکس. تمام ۱۰۳ اتاق میهمان دارای چای ساز هستند. در هتل آوانتگارد شیشلی همه اتاق ها کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان و مینی بار دارند. برنامه های دیجیتال نیز در هتل Avantgarde Hotel Sisli Istanbul برای سرگرمی شما در دسترس هستند. همچنین اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، دمپایی و سشوار هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق برای میهمانان عزیز نیز فراهم شده است.

فاصله هتل آوانتگارد شیشلی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولماباغچه: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است