search
menu

هتل Aspen Hotel Ist Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aspen Hotel Ist
امکانات و خدمات عمومی هتل آسپن استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسپن ایست استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Aspen Hotel Ist


هتل آسپن استانبول از هتل های ۳ ستاره و میان رده شهر است که در منطقه لاله لی فاتح واقع شده است و فاصله کمی با بخش تاریخی شهر و جاذبه هایی مثل مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی دارد. از هتل تا بازار بزرگ استانبول نیز چند دقیقه پیاده روی است و از طریق ایستگاه تراموایی که در نزدیکی هتل واقع شده می توان به دیگر نقاط شهر دسترسی راحت و ارزانی داشت. تراس هتل آسپن ایست دید ۳۶۰ درجه ای به دریای مرمره و بافت تاریخی شهر دارد. خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل به شما پیشنهاد می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آسپن استانبول


هتل آسپن بیش از یک دهه پیش افتتاح شده و در سال ۲۰۱۳ تحت بازسازی قرار گرفته است. با این حال هنوز نیاز به بازسازی دارد. به غیر از این مورد، بهتر است پرسنل هتل با هماهنگی بیش تر و به صورت حرفه ای تر از مهمانانشان میزبانی کنند. اگر رسیدگی به امور نظافتی هم قدری بهتر انجام شود، این هتل همه مهمانانش را با لبخندی از رضایت راهی خانه هایشان می کند. هتل دارای اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات ترانسفر فرودگاهی، رستوران و اتاق های خانواده است و صرف نظر از خدمات ضعیفی که دارد، امکانات متنوعی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل آسپن نقلی و کوچک بوده ولی از نورگیری خوبی برخوردارند. این اتاق ها به غیر از تلویزیون، کمد، مینی بار، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی امکانات زیادی را در خود جای نداده اند. دکوراسیون این اتاق ها کاملا ساده بوده ولی رنگ های متفاوتی در المان های آن ها به کار رفته است. از بین ۶۳ واحد اقامتی که برای میزبانی از مهمانان آماده شده، بیش تر آن ها شامل اتاق های سینگل، دبل، تریپل و اتاق های خانواده بوده و تعدادی سوئیت جونیور و سوئيت تک خوابه با چشم انداز دریا نیز به مهمانان ارائه می شوند. در صورتی که بخواهید در واحدهای مقرون به صرفه تری اقامت کنید، می توانید اتاق های اکونومی دبل یا تویین هتل آسپن را رزرو کنید.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


بعد از دوندگی های روزانه در استانبول حتما نیاز به ماساژ خواهید داشت، در Aspen Hotel Ist می توانید از ماساژهای حرفه ای بهره مند شوید. جکوزی پشت بام هتل نیز چشم انداز معرکه ای از دریای مرمره را به نمایش گذاشته است. هتل همچنین دارای استخر سرپوشیده، حمام سنتی و سوناست. به همین جهت به راحتی خستگی را از تنتان بیرون خواهید راند. بعضی از روزها در این هتل برنامه های سرگرم کننده نیز اجرا می شوند. اگر به همراه کودکان به این سفر آمده اید و نگران راحتی آن ها هستید، هتل آسپن با داشتن استخر کودکان، خدمات نگهداری از کودک و همچنین غذای کودک این نگرانی را برای شما حل کرده است.

رستوران هتل


هتل آسپن در سالن غذاخوری خود صبحانه های متنوعی را برای مهمانانش سرو می کند و با اینکه صبحانه های هتل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار نیستند ولی متنوع بوده و با هر نوع رژیم غذایی سازگاری دارند. رستوران هتل Aspen در محیط دلنشین خود انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. کافه بار هتل نیز در مجاورت ساختمان دایر است و آنجا می توانید انواع نوشیدنی ها را میل کنید. رستوران ماهی و رستوران کومکاپی نیز در همسایگی با هتل آسپن ماهی های خوشمزه ای طبخ و سرو می کنند.

فاصله هتل آسپن ایست استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:
فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان بایزید: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است