search
menu

هتل Asia City Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asia City Hotel Istanbul
امکانات هتل آسیا سیتی استانبول
خدمات هتل آسیا سیتی استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آسیا سیتی استانبول

درباره هتل Asia City Hotel Istanbul


هتل آسیا سیتی استانبول یک هتل ۳ ستاره میان رده در شهر استانبول است که خدمات و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. استانبول شهری تاریخی با جاذبه‌های رنگارنگ و زیبا است که هر گوشه‌ای از آن جذابیت‌های خاص خود را دارد. این شهر علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و سواحل بکر و بی‌نظیری که دارد جاذبه‌های تاریخی فراوانی را نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به آب انبار باسیلیکا، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپ کاپی و… اشاره کرد. Asia City Hotel Istanbul در ضلع آسیایی شهر استانبول واقع شده و با مرکز خرید پالادیم فاصله چندانی ندارد. مهمانان ساکن در این هتل می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند با یک پیاده روی کوتاه به این مرکز دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و خرید در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات ناب و خاطره‌انگیزی را در سفر برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل آسیا سیتی استانبول


امکاناتی که هتل آسیا سیتی استانبول به مسافران ارائه می‌دهد در نوع خود و در حد یک هتل ۳ ستاره قابل توجه هستند. رستوران این هتل دارای فضایی تمیز، شیک و زیبا است و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در آن میل کنند. مواد غذایی وعده صبحانه کاملا متنوع و با کیفیت هستند و از صرف صبحانه در این هتل راضی خواهید بود. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در اماکن عمومی و مشترک ممنوع می‌کند و از این جهت مشکلی برای اقامت مهمانانی که به دود سیگار هستند وجود نخواهد داشت. سالن برگزاری کنفرانس نیز در این هتل وجود دارد و امکان برگزاری جلسات کاری و اداری مختلف را برای مهمانان فراهم می‌کند. در محوطه هتل یک باغ زیبا و سرسبز وجود دارد که محلی زیبا برای آرامش و استراحت مسافران است و مهمانان می‌توانند از امکانات مبلمان درفضای باز آن نیز استفاده کنند. ناهار‌های بسته‌بندی شده، اتاق‌های عایق صدا، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان و… از دیگر امکانات موجود در Asia City Hotel Istanbul هستند.

خدمات هتل آسیا سیتی استانبول


هتل آسیا سیتی استانبول خدمات خوبی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد که در کیفیت اقامت مسافران در هتل تاثیر بسزایی دارند. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و علاوه بر زبان ترکی با زبان انگلیسی نیز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل مجرب هتل بسیار متعهد و مهمانواز هستند و در تمام ساعات شبانه روز برای کمک به مسافران آمادگی دارند. هتل دارای منو مخصوص رژیم‌های غذایی است که در صورت تمایل و با رزرو قبلی برای مهمانان سرو می‌شود. خدمات خانه داری هتل فعال است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات تبدیل ارز هتل امکان تامین ارز مهمانان را بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه برای آنان فراهم می‌کند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو نیز در این هتل وجود دارند و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. صندوق امانات هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند. خدمات شاتل، سرویس دربان، محل نگهداری چمدان، میز تور و… از دیگر خدمات موجود در Asia City Hotel Istanbul هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل زیبا به ان‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


فضای لوکس و طراحی داخلی زیبای واحدهای اقامتی هتل آسیا سیتی استانبول سبب شده‌اند که مهمانان از اقامت در آن‌ها راضی باشند. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت، سوئیت ماه عسل، اتاق دونفره لوکس و اتاق جونیور اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متنوعی در واحدهای اقامتی Asia City Hotel Istanbul به مسافران ارائه می‌شوند که تمامی شرایط لازم برای یک سفر دوست داشتنی زیبا را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، میز کار، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آسیا سیتی استانبول


فاصله هتل تا مرکز خرید پالادیوم: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا ورزشگاه اولکر آرنا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا واترگاردن استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است