search
menu

هتل Asia Business Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asia Business Suites
امکانات و خدمات عمومی هتل بیزینس آسیا سوئیتس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیزینس آسیا سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asia Business Suites


هتل بیزینس آسیا سوئیتس، هتلی سه ستاره و اقتصادی است که در بخش آسیایی شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است. سوئیت هتل بیزینس آسیا استانبول برای مسافرانی که به دنبال هتلی به‌صرفه و در عین حال راحت هستند تا فقط در آن استراحت کنند و بیشتر زمان خود را صرف بازدید از شهر تاریخی و پر رمز و راز استانبول کنند و همچنین برای مسافرانی که به خاطر کار سفر می‌کنند، انتخابی کاملا مناسب است. از مزیت‌های هتل بیزینس آسیا این است که چندین مرکز خرید متنوع در اطراف آن قرار دارند.
هتل بیزینس آسیا سوئیتس دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و به سه ایستگاه مترو نزدیک است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، خوب است بدانید که هتلAsia Business Suites با فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تنها ۱۹.۱ کیلومتر فاصله دارد. در طول مدت زمانی که در هتل بیزینس آسیا استانبول اقامت دارید، حتما از کاخ و موزه توپکاپی استانبول بازدید کنید، توپکاپی، کاخی که زمانی قریب به ۴ قرن منزل سلطان عثمانی بود از حدود یک قرن پیش به عنوان یک موزه افتتاح شد و در بخشی از آن کلکسیون همایونی امپراتوری عثمانی و کتاب ها و دست‌نوشته هایشان را به نمایش گذاشتند. کاخ و موزه توپکاپی استانبول با نام «توپکاپی سارای موزه سی» در ترکیه شناخته می شود، بنای ۵۰۰ ساله‌ای است که نه فقط برای معماری باشکوهش بلکه ارزش‌های فرهنگی و تاریخی‌ اش انکارنشدنی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بیزینس آسیا سوئیتس


امکانات و تجهیزات باکیفیت و مناسبی که در هتل بیزینس آسیا سوئیتس استانبول وجود دارد، اقامتی خوش و راحت را برای شما فراهم می‌کند. در هتل Asia Business Suites می‌توانید از لابی دنج، آسانسور و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل استفاده کنید. خدمات هتل بیزینس سوئیتس آسیا شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، فکس، فتوکپی، نگهداری از چمدان، تحویل خرید‌‌ها از فروشگاه‌های مواد غذایی و نظافت روزانه است. در ساختمان سوئیت هتل بیزینس آسیا استانبول سیستم هشدار و اطفا حریق هم موجود است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر خریداری کرده اید، از هتل بیزینس آسیا سوئیتس می‌توانید با آسودگی و در مدت زمانی کم به فرودگاه برسید و همچنین می‌توانید از هتل بیزینس آسیا درخواست تاکسی هم داشته باشید تا نگرانی بابت تردد نداشته باشید. هتل بیزینس آسیا استانبول دارای کارکنانی مجرب و مسلط به زبان انگلیسی است که با مهمان‌نوازی تمام از مسافران استقبالی گرم می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و راحتی در سوئیت هتل بیزینس آسیا وجود دارد که هر کدام دکوراسیونی زیبا و چشم‌گیر دارند و بدین شرح هستند: اتاق دلوکس دابل، اتاق دابل با چشم‌انداز شهر، اتاق تویین با چشم‌انداز شهر و اتاق دابل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل بیزینس آسیا سوئیتس انواع امکانات و وسایل وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنند. امکانات هتل Asia Business Suites شامل مواردی است از قبیل: یخچال، تلویزیون، میز، صندلی، کمد لباس، مبلمان، آیینه، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، میز تحریر، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. در سوئیت‌های هتل بیزینس آسیا مایکروویو، سینک ظرفشویی و برخی وسایل آشپزخانه هم برای استفاده مسافران مهیا است.

رستوران هتل


رستورانی که در هتل بیزینس آسیا وجود دارد برای سرو کردن صبحانه است. شما می‌توانید در فضایی دنج و دلنشین در رستوران هتل Asia Business Suites با میل کردن صبحانه‌ای لذیذ و مفصل به سبک صبحانه ترکی، صبحی دل‌انگیز و پر انرژی را آغاز کنید.

فاصله هتل بیزینس آسیا سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید نوادا استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید برندیوم استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهر بازی لونا پارک بستان چی استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ساحلی مال تپه: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آکاسیا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است